Incepand cu 1 noiembrie, posturile de televiziune au difuzat cel mai recent spot TV realizat de Leo Burnett pentru Prigat. Conceput pentru a sustine campania de imagine dezvoltata pana acum in jurul acestui brand, spotul "Bona" vine ca o continuare a bine-cunoscutelor executii "Cainele", "Pescarul", "Trambulina" si "Dublura de picioare".
De aceasta data, conceptul de "natural energy in everyday life situations" a fost exprimat intr-o alta maniera. Spre deosebire de executiile precedente, legatura dintre energia conferita si rezultatele consumului de Prigat este evidentiata indirect: "Desi nu ne-am abatut deloc de la promisiunea brand-ului "mai multa energie", prin spotul "Bona" aducem un element de noutate: legatura indirecta intre energia data de Prigat si actiunea spotului in sine. Ce vedem este o sportiva care se pregateste pentru o competitie sau asa ceva. Abia la sfarsit ne dam seama ca ea, de fapt, dadea un interviu pentru a fi bona unui copil superenergic, consumator de Prigat. ", declara Carmen Tiderle, Creative Director Leo Burnett.