Alegerile – un cadou pentru televiziune

Cheltuielile politicienilor pe transmisiunile TV in SUA au doborat toate previziunile si recordurile, totalizand peste 2,1 miliarde $ anul acesta, o crestere de 1 miliard $ fata de ultimul sezon al alegerilor din 2002, asa cum arata Evan Tracey, COO al campaniei realizate de TNS Media Intelligence, prezinta Adweek.

Cele mai multe cheltuieli (75%) s-au inregistrat in timpul ultimelor 60 de zile pana la alegeri; si mai mult de 50% din total s-a cheltuit in ultimele 30 de zile. Cheltuielile saptamanale au sarit de la 205 milioane$ la 400 milioane$ in ultimele trei saptamani.
”O gramada de bani au curs de la democrati cand republicanii aveau probleme”, a declarat Tracey. De fapt, democratii au cheltuit mai mult decat republicanii cu 20 milioane$. “Televiziunea conteaza”, a mai spus Tracey. “In majoritatea cazurilor, castigatorii isi depasesc rivalii in cheltuieli”.
Cheltuielile au inceput sa creasca din momentul in care senatorul Joe Lieberman a pierdut alegerile preliminare. “Am observat un numar de scaune sigure care au inceput imediat sa se clatine, candidati scormonind in rezervele lor financiare pentru a accelera cheltuielile in cateva saptamani, unii in cateva luni”, a spus Tracey.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related