10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională

10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională

În iunie 2022, Black Sea Oil & Gas a dat startul producției de gaze naturale prin Proiectul de Dezvoltare Gaze Naturale Midia (Proiectul MGD) din Marea Neagră. Prima exploatare de acest tip din România ultimilor 30 de ani începe să furnizeze gaze naturale într-un moment în care, pe fondul unui context geopolitic dificil la nivel regional și global, piața se confruntă cu o criză de resurse.

Momentul istoric a fost marcat printr-un eveniment de inaugurare care a avut loc la Stația de Tratare a Gazelor de la Vadu, iar serviciile de BTL au purtat semnăturile Golin și Mullen România. Suprafața alocată evenimentului a fost transformată complet pentru a întâmpina 200 de invitați, de la oficiali de rang înalt ai Guvernului României, la reprezentanți ai principalelor autorități locale, și ai celor mai importante companii și organizații din industria oil & gas, precum și din presa națională și locală.

„Proiectul MGD de punere în producţie a zăcămintelor de gaze Ana şi Doina din largul Mării Negre a parcurs un drum lung şi anevoios de la acordarea concesiunii până la ajungerea gazelor în casele românilor. Ceea ce îl face cu adevărat special este seria de premiere înregistrate pentru România, țară care nu a avut nicio dezvoltare în Marea Neagră în ultimii 30 de ani, şi importanța fără precedent dobândită anul acesta pe fondul contextului geopolitic pe care îl traversăm. Un proiect de o asemenea anvergură a necesitat o inaugurare de proporţii, alături de stakeholderi importanți. Am ales, din nou, să lucrăm cu partenerii noștri experimentați de la Mullen și Golin, care ne-au asigurat consultanța necesară și au făcut minuni în BTL, prin transformarea unei zone din șantier într-un eveniment complex remarcabil. Îi felicit, pe această cale, pe toți cei implicați”, a spus Ana-Maria Pericleanu, Communication & CSR Manager, Black Sea Oil & Gas.

„Nu se întâmplă în fiecare zi să dezvolți evenimentul de inaugurare pentru un proiect cu așa importanță națională. De fapt, se pare că ocazia vine odată la 30 de ani și ne bucurăm că am fost parte din această activitate de mare amploare. De la creionarea schițelor și coordonarea cu furnizorii, la zecile de ore de montaj și demontare a unor elemente și zone de mari dimensiuni, care au inclus 1.400 de mp de podea și căi de acces, un cort de 700 mp, peste 280 de mp de branding spectaculos și alte elemente de logistică, întreaga experiență a fost complexă și unică, cu rezultate de care nu putem fi decât mândri”, a adăugat Hortensia Năstase, Vice-President Creative Services Lowe Group.

La eveniment au participat 50 de reprezentanți media care au facilitat transmisiuni în direct pe cele mai importante posturi TV din țară și numeroase alte materiale care au prezentat cele mai importante informații și declarații.

Echipa BSOG: Ana-Maria Pericleanu (Communication & CSR Manager)
Echipa Golin: Cristina Butunoi (Deputy Managing Director), Maria Bîrnaure (PR Manager), Alexandra Dumitru (Senior Media Associate)
Echipa Mullen: Elena Enciu (Account Manager), Iulia Badea (BTL Manager), Andra Panaitescu (Client Sevice Director),  Gabriel Miu (Art Director), Mădălina Buhos (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Haddad Elie (Digital Art Director), Alexandru Ranete (Graphic Designer), Mircea Solomiea (Graphic Designer)

BSOG, deținută de Carlyle International Energy Partners şi Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, este o companie independentă de energie cu sediul în România care desfășoară operațiuni de dezvoltare a resurselor de gaze naturale. În prezent, portofoliul companiei este alcătuit din Proiectul MGD și două licențe de producţie gaze naturale, zăcămintele Ana și Doina din perimetrul XV Midia – Zona de Apă de Mică Adâncime în care BSOG deține o participație de 70%. BSOG este compania operatoare în numele parteneriatului cu Petro Ventures Resources SRL (20% participaţie) şi Gas Plus Dacia SRL (10% participaţie). 

Gas Plus este al patrulea cel mai mare producător de gaze naturale din Italia activ în principalele sectoare ale industriei gazelor naturale, în special în domeniul explorării, producției, achiziției, distribuției și vânzării cu amănuntul. La 31 decembrie 2021, grupul avea 43 de concesiuni de exploatare situate pe întreg teritoriul Italiei, un total de aproximativ 1.800 de kilometri de rețea de distribuție în 40 de municipalități, deservind peste 60.000 de utilizatori finali, şi un număr de 159 de angajați. Gas Plus deține o participație de 10% în Proiectul MGD și două licențe de producţie gaze naturale, zăcămintele Ana și Doina din perimetrul XV Midia – Zona de Apă de Mică Adâncime. 

Petro Ventures, un grup privat de investiții, deține o participație de 20% în Proiectul MGD și două licențe de producţie gaze naturale, zăcămintele Ana și Doina din perimetrul XV Midia – Zona de Apă de Mică Adâncime.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.

În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media) și Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic).

De 29 de ani în România, MullenLowe este o agenție de creație, marketing și brand strategy, care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării. 

Produsul creativ semnat MullenLowe este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional. 

MullenLowe Romania face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related