MOL este un Superbrand!

Compania MOL Romania a fost validata de catre Programul Superbrands drept unul dintre brandurile puternice din Romania, prin reputatie si notorietate.

"Statutul Superbrand primit de MOL este o confirmare a pozitiei puternice pe care compania o are pe piata din Romania. Suntem mandri sa fim un Superbrand in Romania si stim ca acest lucru s-a datorat in primul rand reputatiei produselor si serviciilor de calitate pe care le oferim clientilor nostri", a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.

Compania are o cota de piata de 14%, fiind al doilea jucator pe piata romaneasca de profil in ceea ce priveste volumul de vanzari retail de carburant. MOL are un portofoliu de produse divers, de la carburanti de cea mai buna calitate la lubrifianti si uleiuri. Compania intentioneaza sa isi extinda reteaua de benzinarii, astfel incat tot mai multi clienti sa beneficieze de produsele si serviciile MOL, in cat mai multe orase.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related