Mercury Promotions semneaza noua campanie de imagine a Muzeului Taranului Roman. Este vorba despre o campanie cu o abordare proaspata si neconventionala care debuteaza luna aceasta sub titlul Muzeul Taranului Roman. Mereu actual. Din 1906 si reprezinta incercarea Mecury de a re-descoperi MTR si de a-l deschide "altfel" catre publicul larg.
Intr-un context in care marketingul este inca o noutate pentru institutiile de cultura din Romania iar promovarea muzeelor se rezuma la initiative izolate care se consuma aproape fara exceptie in medii inchise si elitiste, Muzeul Taranului Roman face un pas inainte si isi propune sa depaseasca, alaturi de un partener de comunicare, principalele probleme pe care le are. Vintila Mihailescu vorbeste, de exemplu, despre "eclectismul comunicarii si ermetismul" institutiei pe care o conduce. "Imi doresc sa dau o sansa muzeului sa fie cunoscut si de alti oameni decat cei care ne vor fi, oricum, mereu aproape. Sunt mult prea multi oameni care nu au auzit de MTR, multi altii care nu inteleg ce e MTR dincolo de sintagma "muzeu de etnografie" si care traiesc cu impresia ca e unul dintre acele locuri ultra-specializate, ultra-spiritualizate si intelectualizate. Aceasta perceptie indeparteaza automat categorii intregi de public, intimidate de aura elitista a muzeului lui Bernea" afirma Vintila Mihailescu. "Dar - dupa cum le spuneam si prietenilor de la Mercury - Bernea a gandit un muzeu adaptabil si deschis. Avem, deci, nevoie de o campanie de comunicare care sa aduca tinerii la muzeu" conchide directorul MTR.