IQads si Iulius Mall prezinta cea de-a doua editie AdShow la Iasi, miercuri, 22 noiembrie, incepand cu orele 20:00 in club Sundays. Dedicat pasionatilor de publicitate, evenimentul va contine 3 ore de reclame structurate pe doua teme animalele in publicitate si sportul ca pretext de vanzare.
Pentru majoritatea spoturilor din proiectie stau drept garantie premiile castigate la cele mai importante festivaluri internationale de advertising. Nike, Levis, Volkswagen, Budweiser, Audi sunt doar cateva dintre marcile care vor defila in fata participantilor la eveniment cu o serie de reclame de succes.
Ne-a bucurat ca Iasul a reactionat pozitiv la prima editie AdShow, desfasurata in luna mai. Asta ne-a impulsionat sa revenim cu cea de-a doua editie si ne-a demonstrat inca o data ca la Iasi comunitatea pasionatilor de publicitate are reprezentanti numerosi, care apreciaza publicitatea ca forma de divertisment, pe langa functia ei utilitara, a declarat Marius Cristea din partea IQads.
Ca organizator pot spune ca dupa prima editie, am fost intrebat: "pe cand AdShow 2?". Acum, a venit momentul sa raspund la aceasta intrebare: 22 noiembrie. Ma bucur ca publicul iesean este foarte receptiv la acest gen de evenimente si ca am ocazia sa ma implic activ in viatza culturala a Iasiului. Ca pasionat de publicitate astept ca si ceilalti, sa rad, sa aplaud, sa imi "clatesc" ochii cu spoturi premiate, a declarat Andrei Gheorghe, vicepresedinte al Organizatiei Studentilor Chimisti CHEMIS din Iasi.
AdShow este un eveniment IQads, sponsorizat de Iulius Mall, organizat de OSC Chemis, sutinut de Kiss Fm, 24FUN si Verigo.
Comentarii