Plus de bine. Plus de echilibru. Plus de conversație.
Nu mai este breaking news faptul că pandemia a generat un impact semnificativ asupra mediului de lucru, aducând schimbări majore și noi abordări atunci când vorbim despre binele de la locul de muncă. Componenta de mental health devine tot mai importantă în programele angajatorilor, la fel ca și grija față de echilibrul între viața profesională și cea personală și, nu în ultimul rând, starea de bine la locul de muncă.
Dar cum aduci în conversație aceste subiecte astfel încât să vii cu ceva nou?
La nivel global, preocuparea pentru starea de bine a cunoscut în ultimii ani o creștere semnificativă, fiind o componentă care a devenit tot mai importantă pentru consumatori. La rândul lor, companiile extind constant pachetele de beneficii pentru angajați, prioritizând sănătatea acestora, sub toate aspectele ei, de la cea fizică la cea emoțională. Pentru a răspunde acestor noi nevoi, Sodexo își propune să găsească cele mai potrivite soluții pentru zona de wellbeing și îmbunătăţirea calităţii vieții angajaţilor.
Campania Plus de Conversație își propune să aducă toate aceste subiecte în centrul atenției, dintr-o perspectivă autentică și sinceră, cu abordări adaptate noului context. Obiectivul principal este să aducă un plus de valoare subiectelor deja existente și să accentueze preocupările actuale ale angajaților și angajatorilor/organizațiilor.
Dialogurile vor fi găzduite de Laura Dragomir, strateg și trainer de comunicare în business, iar invitații săi vor fi, la rândul lor, specialiști din diverse zone de interes, de la nutriție la wellbeing.
Poate că nu ne-am gândit niciodată, spre exemplu, că mâncarea pe care o alegem la locul de muncă este parte dintr-un context mai amplu care generează starea de bine, la modul general. Astfel de noi abordări vor fi oferite ca un plus de informație pentru toți cei care sunt interesați de subiect. Primul episod din seria de conversații o are ca invitată specială pe Mihaela Bilic, doctor nutriţionist.
"Ca angajați sau ca antreprenori, suntem vulnerabili în fața provocărilor de zi cu zi și uităm de starea noastră de bine. Avem nevoie de sprijin pentru a ne educa emoțional și de acces rapid la servicii de calitate, fie că e vorba de masa de prânz sau de consultanță nutrițională, indiferent că lucrăm de acasă, de la birou sau de la o cafenea din alt oraș decât cel în care locuim. Produsele pe care le oferim susțin îmbunătățirea calității vieții noastre prin accesul la telemedicină, consultanță nutrițională, monitorizarea comportamentului alimentar și psihonutriție, iar prin "Plus de conversație" încurajăm discuțiile sincere despre ce înseamnă cu adevărat să ne fie bine la locul de muncă", a spus Adina Rotileanu, Director Marketing și Dezvoltare, Sodexo România.
Sodexo este liderul pieţei locale de beneficii extra salariale pentru îmbunătăţirea calităţii vieții angajaţilor și face parte din Grupul Sodexo, lider mondial în domeniul serviciilor de calitate a vieții. Compania operează pe piața românească de peste 24 de ani, oferind companiilor o gamă complexă de beneficii extra salariale pentru angajați. Peste 30.000 de companii și 2 milioane de angajați folosesc deja produsele Sodexo.
Ogilvy Group, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).
Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiențe și campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construiește branduri, le gestionează reputația și le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susținut de date și tehnologie, având la bază următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence și digital transformation.