Conform AdAge, Nortel Networks, producatorul de echipamente de telecomunicatii a numit McCann Worldgroup, San Francisco, agentia care sa-i asigure publicitatea la nivel global.
Marketerul canadian a cheltuit in 2005 8 milioane $ pe media monitorizata, asa cum releva TNS Media Intelligence. Unii executivi familiari cu situatia anticipeaza o crestere semnificativa a cheltuielilor, poate chiar pana la 50 milioane $.
Crestere pe piete noi
Purtatorul de cuvant al Nortel a refuzat sa vorbeasca despre cheltuieli. El a declarat ca Nortel se concentreaza asupra a trei initiative majore: imbunatatirea masurilor de precautie; reconstruirea reputatiei prin stakeholderi cheie, precum clienti si shareholderi; si cresterea pe noile piete.
Nortel asigura echipament pentru WiMax si alte retele de ultima generatie. Compania se confrunta cu o competitie acerba intr-un sector aflat intr-o consolidare rapida, in care competitia le include pe Lucent si pe Alcatel.