Loncolor și-a îmbunătățit percepția imaginii de brand cu peste 9% și a obținut peste 3.000 de interacțiuni și 1 milion de utilizatori atinși în urma unei campanii desfășurate cu ajutorul Social Display, un produs special de display advertising și influencer marketing marca Ringier România și ProductLead. Campania a avut drept obiectiv promovarea canalului de Instagram al brandului, iar serviciul Social Display a reprezentat liantul dintre publicurile potrivite și creațiile realizate de microinfluenceri.
La campania Loncolor au luat parte 10 microinflueceri care au generat peste 20 de materiale creative. Pe lângă cele 3.000 de interacțiuni obținute și 1 milion de utilizatori atinși, valoarea CTR-ului mediu a crescut de 8,62 de ori, până la 5,8%, iar materialele realizate au fost integrate în canalele de paid media. În acest fel, conținutul generat s-a transformat în vehicul de livrare a mesajului campaniei și a ajuns la audiențe printr-un mod simplu și eficient din punct de vedere financiar. În plus, opțiunile precise de segmentare a audienței au crescut șansele ca publicurile atinse să fie fidelizate, iar profilurile demografice pot fi folosite și la campanii viitoare pentru o mai bună șansă de a trece de la fidelizare la decizia de cumpărare.
“Campania derulata cu Ringier Romania si ProductLead a crescut interesul pentru site-ul www.loncolor.ro , imbunatatind imaginea brandului, livrand mesajul campaniei eficient si usor la audientele targetate.”, a declarat Menny Solomon, Consultant Marketing, de la Loncolor Romania.
Social Display este o soluție customizabilă care îmbină tehnologia și creativitatea și oferă noi moduri facile de utilizare a materialelor generate de influenceri în cadrul campaniilor publicitare. Clienții au la dispoziție opțiuni avansate de targetare granulară, iar Social Display selectează influencerii potriviți unei campanii pe baza unui brief detaliat. Odată puse la punct detaliile, serviciul folosește postările acestora legate de o anumită campanie, apoi le declină în zeci de formate care sunt plasate pe site-urile regiei Ringier România. Acest tip de programmatic advertising ce folosește conținutul autentic creat de influenceri oferă clienților toate avantajele celor două tipuri de advertising și le amplifică, prin puterea tehnologiei, către audiențele potrivite și relevante pentru fiecare brand.
Într-o continuă dezvoltare, Social Display e o soluție avansată, gata să se adapteze nevoilor clienților și generatoare de rezultate reale. Interpretarea datelor se realizează calitativ, astfel încât clienții pot avea acces la insight-uri valoroase pe care le pot folosi pentru a-și construi mai eficient mesajele.
Mai multe detalii despre capabilitățile serviciului Social Display by Ringier România și ProductLead se pot obține de la agenții de vânzări ai Ringier România.
Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.
ProductLead este o platformă Product Experience pentru Social Commerce, ce ajută brandurile de comerț electronic și retail tradițional să creeze experiențe de produs autentice și să le livreze la scară largă, din doar câteva clickuri, pe toate canalele de comunicare disponibile, pentru a genera creșterea vânzărilor. ProductLead automatizează procesul de generare, agregare și distribuire a conținutului generat de brand advocates, astfel încât brandurile să îl folosească pentru a crea experiențe de produs relevante și semnificative pentru utilizatori.
Papillon Laboratoires Cosmetiques este cea mai importantă companie românească producătoare de vopsea pentru păr, cu o experiență de 29 de ani în domeniu, fiind joint venture din România. Cel mai cunoscut și iubit dintre brandurile comercializate este LONCOLOR, brandul românesc numărul 1 în categoria vopsea pentru păr conform retail audit Nielsen, martie -aprilie 2022, care de la lansarea din 1993 pune în valoarea frumusețea naturala a consumatoarelor, oferind produse de încredere:
- Vopsea de păr: LONCOLOR Ultra, LONCOLOR Ultra Duo Max, LONCOLOR Expert HEMPstyle – VOTAT Produsul anului pentru inovatiei in 2020, LONCOLOR Expert Oil Fusion – VOTAT Produsul anului pentru inovatia in 2017, LONCOLOR Natura, LONCOLOR GoCrazy!,LONCOLOR Trendy Colors,
- Îngrijire: LONCOLOR Trendy, LONCOLOR Expert, LONCOLOR Michel Mercier
Papillon Laboratoires Cosmetiques se mândrește cu:
- O distribuție foarte bună la nivel național, atât în comerțul traditional, cât și în cel modern;
- Cea mai mare cotă de piață în volum în categoria Coloranților de Păr;
- Certificatul Sistemului de Management al Calității, în concordanță cu standardul SR EN ISO 9001:2001, acordat de Organizația de Certificare TUV Thuringen;
- Numeroase premii obținute de-a lungul timpului la categoria „Fabricarea parfumurilor și a produselor cosmetice” pentru rezultatele obținute conform criteriului productivității, al cifrei de afaceri și al performanței globale.