[Account Life] Diana Minculescu: Ma fascina rolul industriei de a aduna oameni diversi cu personalitati si opinii puternice

[Account Life] Diana Minculescu: Ma fascina rolul industriei de a aduna oameni diversi cu personalitati si opinii puternice

La inceput, publicitatea a insemnat work si multa socializare, integrarea intr-o comunitate efervescenta care muncea mult, dar stia sa se distreze, povesteste Diana Minculescu, Group Account Director @ Cohn & Jansen. Acum workul primează, dorinta de a realiza campanii dintr-o perspectiva cinstita si memorabila, iar socializarea vine ca bonus. 

La inceput ma ocupam singura de toate task-urile, acum am responsabilitatea coordonarii unei echipe si urmaresc ca lucrurile sa se intample cum trebuie, la timp si sa vad unde pot sa aduc un plus de valoare in campanii cu experienta mea si cum pot ajuta oamenii din echipa sa capete noi cunostiinte si sa creasca, spune Diana. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related