Linia roșie crește, virează și urcă, niciodată nu se oprește și nu se încurcă. În 15 ani, a cusut fără cusur mii de briefuri, milioane de idei și cel puțin un trilion de pixeli.
Ghidată de #intelligentcreativity în fiecare punct, anul acesta a ajuns la Nostalgia.
Cu un stand etalând elemente nostalgice presărate cu ingrediente moderne și bean bags numai bune de acomodat discuții inspirate, the Syndicate a ales să celebreze 15 ani de #intelligentcreativity într-un context inedit de festival, împreună cu oamenii. Cu toți oamenii.
„15 ani de #intelligentcreativity cer o celebrare pe măsură. Astfel, vom avea o serie de evenimente desfășurate pe tot parcursul anului, în cadrul cărora vom aduce un omagiu creativității. Am început cu Nostalgia, fiind prima agenție de publicitate prezentă la acest festival. Și vom încheia cu încredere în viitorii (cel puțin) 150 de ani.”, Răzvan Vasiloiu, co-owner the Syndicate.
„Creativitatea nu are vârstă. Întotdeauna trăiește în prezent și privește către viitor, dar rădăcinile solide îi pornesc din trecut. Mă bucur că brandurile pe care le-am creat au rămas alături de noi în tot acest timp, crescând astfel împreună. Putem spune cu mândrie că am pus o cărămidă în construcția peisajului brandurilor contemporane din România. Și este doar începutul.”, Florin Olingheru, co-owner the Syndicate.
„În 15 ani am învățat, am crescut și ne-am adaptat tuturor contextelor, rămânând independenți în unul dintre cele mai competitive domenii. Am reușit acest lucru conduși de dorința de a rămâne parteneri reali pentru toți clienții noștri, și datorită viziunii inovatoare adânc imprimată în ADN-ul nostru. the Syndicate este despre viitor.”, Valentin Vernea, co-owner the Syndicate.