În cadrul Bookvertising, editura Nemira lansează o petiție pentru introducerea unui mesaj de interes public la TV

În cadrul Bookvertising, editura Nemira lansează o petiție pentru introducerea unui mesaj de interes public la TV

Editura Nemira lansează o petiție online, în cadrul proiectului Bookvertising, prin care dorește să convingă CNA-ul că lectura trebuie încurajată. Petiția propune difuzarea următorului mesaj de interes public la TV:

„Pentru o dezvoltare armonioasă, citiți cel puțin o carte pe lună!”

În cadrul petiției, sunt prezentate beneficiile lecturii, precum și contextul pieței de carte în România.

Cele mai recente statistici arată că 93,5% dintre români nu cumpără nici măcar o carte pe an. Piața de carte din România este una dintre cele mai mici din UE, iar cititul este rareori încurajat.

Printre beneficiile cititului se numără: îmbogățirea vocabularului și a memoriei, dezvoltarea gândirii critice și a imaginației, reducerea stresului, dezvoltarea emoțională și mentală, îmbunătățirea concentrării.

O dezvoltare armonioasă este la fel de importantă ca toate celelalte mesaje existente deja în spațiul public, iar lectura este esențială pentru această dezvoltare. Editura Nemira consideră că este important să existe un îndemn constant la citit, iar un mesaj de interes public este cu adevărat necesar.

Recent, editura Nemira a lansat Bookvertising, o inițiativă care susține literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărți scrise de autori români, oferindu-le astfel mai multă expunere și vizibilitate. Propunerea petiției e o continuare firească a campaniei naționale Bookvertising, care își dorește să creeze o reclamă permanentă la cărți și lectură.

Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe platforma bookvertising.ro și își aleg cărțile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related