Când ești VERO, greșești și câștigi, spun Costa d’Oro și Mercury360

Când ești VERO, greșești și câștigi, spun Costa d’Oro și Mercury360

Vara aceasta, brandul de ulei de măsline autentic italienesc Costa d’Oro continuă comunicarea pe platforma #TrăieșteAutentic cu un video manifesto, conținut inspirațional creat de Chef Nicolai Tand și o promoție națională, în cadrul campaniei “Ești VERO când mai și greșești”.

“Drumul spre autenticitate poate începe în bucătărie. A posta și partea arsă a prăjiturii e un exercițiu simplu de autenticitate, pe care oricine îl poate face și care poate deschide apetitul pentru diverse experiențe de viață care nu ies instagramabile din prima, dar care pot fi cu adevărat savuroase. Prin video manifesto, încurajând publicul să-și asume greșelile în bucătărie, ne dorim să oferim inspirație și pentru modul sănătos de a ne raporta la nereușite în general. Un stil de viață autentic presupune să parcurgi toate etapele drumului spre succes, conștientizând și plusuri, și minusuri, învățând din fiecare experiență și trecând peste tentația de a piti sub preș clătita care a aterizat un pic mai departe de tigaie.”, a declarat Ana Militaru Șerban, Group Creative Director – Shopper & Consumer Activation, Mercury360.

“Vara aceasta, sub îndemnul ‘Fii VERO și câștigi!’, Costa d’Oro îi recompensează pe cei care rezonează cu valorile brandului, oferindu-le instrumente care îi vor ajuta să experimenteze cât mai mult în bucătărie, constând în vouchere pentru ustensile de gătit și pentru ingrediente. Premiul cel mare oferă inspirație din celebra Cucina Italiana: un tur gastronomic în regiunile Toscana și Umbria, cea din urmă fiind locul de poveste, cu dealuri însorite, unde s-a născut brandul Costa d’Oro. Turul include și o experiență de gătit, în cadrul căreia câștigătorii vor putea descoperi și experimenta câteva dintre secretele bucătăriei locale, chiar în Italia, alături de specialiști din regiunile vizitate.”, a declarat Raluca Blană, Account Director, Mercury360.

“Prin promoția națională, le propunem shopperilor să treacă peste teama de a greși și să experimenteze rețete cât mai diverse, pentru că doar atunci când greșești îți poți da seama cum poți deveni mai bun. Comunicarea in-store atrage atenția asupra diferitelor tipuri de ulei de măsline Costa d’Oro: L’Extra, Il Biologico, Il Grezzo, L’Integrale. Fiecare dintre ele se potrivește unui anumit tip de rețete, deci există o largă paletă de opțiuni, prezentate pe larg pe site, în secțiunea de produs, precum și în social media, prin seria de branded content #FiiVero, la care contribuie, în stilul său autentic și savuros, Chef Nicolai Tand. Prin toate acțiunile noastre, ne dorim să dăm publicului imboldul necesar pentru a-și propune să gătească ceva nou, asigurându-se că pun în coș ingredientul care va da un gust unic oricărei rețete – uleiul de măsline Costa d’Oro.”, a declarat Daniela Pontecorvo, Chief Growth Officer, Costa d’Oro.

Chef Nicolai Tand susține demersurile brandului Costa d’Oro prin conținut video care motivează publicul să adopte un stil de viață autentic, arătând și posibile incidente în bucătărie, atunci când încerci să faci, de exemplu, bruschete sau tartă cu mere.

În paginile de Instagram și Facebook, publicul poate găsi inspirație pentru diverse preparate pregătite cu ulei de măsline Costa d’Oro, observând și care sunt greșelile cele mai frecvente pentru fiecare rețetă în parte.

Echipa care a lucrat la campanie:

Costa d’Oro: Daniela Pontecorvo (Chief Growth Officer)
Mercury360: Mihaela Bourceanu (Client Service & Strategy Director, Raluca Blana (Account Director), Anda Postolache (Jr. Account Manager), Liviu Țurcanu (Creative Director), Ana Militaru Șerban (Group Creative Director - Shopper & Consumer Activation), Daniel Ilinca (Art Director)
Outbox: Raluca Barbu (Digital Account Director), Denisa Ștefănescu (Senior Account Executive), Andrei Busuioc (Bus) (Head of Design), Cora Bundur (Head of copy), Alex Iacob (Strategic Media Planner)
Nordic Food: Liliana Dobre (Marketing Manager Group Category), Claudia Andreica (Brand Manager)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related