Allianz, brandul de asigurări nr. 1 în lume, are din această lună o nouă platformă de comunicare de brand „Pregătiți pentru viață”. Creată împreună cu agenția Wieden+Kennedy Amsterdam, noua platformă de brand propune o abordare fresh a ideii de asigurare: să te asiguri este ca și cum ai învăța să înoți - nu o faci doar pentru a evita să te îneci, ci pentru a profita din plin de lumea acvatică și frumusețea ei.
Adesea, oamenii percep asigurările ca fiind o pregătire pentru ce e mai rău, iar această perspectivă face ca societățile de asigurări să o folosească ca mijloc de a-și vinde serviciile. Plecând de la acest cadru tradițional, W+K Amsterdam a redefinit pregătirea – de la ceva ce faci pentru a evita ce este mai rău, la ceva ce faci pentru a anticipa ce este mai bun.
"Cu cât am aflat mai multe despre Allianz, despre misiunea sa, despre mobilizarea rapidă a echipei pentru susținerea eforturilor umanitare în Ucraina și despre impactul companiei în general, cu atât mai mult am fost impresionați. Suntem mândri să ajutăm Allianz să ajungă la și mai mulți oameni cu misiunea sa de a-i pregăti pentru viaţă", a declarat Blake Harrop, director general la Wieden+Kennedy Amsterdam.
Noul mesaj de brand este pus în valoare prin firul narativ al filmului de lansare. Printr-o analogie cu înotul, filmul ne arată că atunci când ești pregătit, vezi aventura diferit și ești încrezător că poți să îi vei face față, îmbrățișând pe deplin orice ți-ar aduce acest val.
Pentru a da personalitate și credibilitate filmului, „voice-over” a fost ales Wayne Hechanova – angajat al Allianz cu mulți ani de experiență. Fiind o campanie globală, filmul a fost adaptată în fiecare dintre țările în care campania rulează.
În plus, ideea a fost preluată la alte materiale video-uri în care un înotător profesionist, un biolog marin & profesor universitar și un înotător & tatuator povestesc despre amintirile, experiențele și legătura cu oceanul și înotul.
Publicitatea de tip outdoor și cea digitală continuă să spună povestea, explorând avantajele pregătirii în multe alte contexte, arătând oameni obișnuiți – împreună cu doi atleți care reprezintă parteneriatul Allianz cu mișcarea olimpică și paralimpică – în situații de viață degajate.
Imaginile se îndepărtează în mod intenționat de temele tipice asigurărilor, se renunță la imaginile curate, perfect puse în scenă, în favoarea unor perspective mai complexe și a unor frânturi de viață pline de nuanțe și umanitate autentică.
Campania globală se desfășoară în 63 de țări, inclusiv România.
Lider în domeniul asigurărilor de peste 130 de ani, Allianz este reprezentat în România de Allianz-Țiriac.
Allianz-Tiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare si asigurari si cel mai valoros brand de asigurari din lume, potrivit celei mai recente evaluari Interbrand. In România, compania se bucura de stabilitate financiara si de increderea clientilor de peste 28 de ani. Rolul nostru este sa fim alaturi de oameni, sa le aratam cum sa isi gestioneze neprevazutul din viata lor si sa ii indrumam, astfel incât sa-si poata pastra si imbunatati calitatea vietii, a comunitatilor din care fac parte sau afacerea. Succesul Allianz-Tiriac este dat de echipa de peste 3.500 de profesionisti care se afla in spatele fiecarei reusite a companiei.
Responsabilitatea, cooperarea, integritatea si increderea sunt valorile care ne definesc.