Agenția de comunicare integrată Mercury360 lansează pe piață PREMIOMAT, cea mai simplă și cost-efficient modalitate de sampling sau de premiere instantanee a consumatorilor care participă la promoții in-store.
“Pentru că folosim zi de zi tot felul de instrumente smart care ne ușurează activitatea, ne-am gândit să creăm și pentru profesioniștii din shopper marketing un device smart dedicat, care să faciliteze experiențe de shopper pe tot parcursul anului, și în perioadele în care nu sunt planificate acțiuni cu promoteri in-store. PREMIOMATUL, noul gadget esențial al shopper marketerilor, este soluția smart, interactivă și cost-efficient care ajută la acoperirea unor perioade mai mari de timp în care brandul intră în interacțiune directă cu consumatorii, prin diverse activări - fie de sampling sau de premiere, prin diverse tipuri de mecanici.”, a declarat Adrian Păculea, Executive Director, Mercury360.
“Un atribut important este faptul că device-ul oferă un spațiu de vizibilitate amplu pentru materialele audio-video care susțin campaniile, constând într-un touchscreen generos, de 43”. În același timp, acesta este și spațiul de interacțiune cu consumatorul, unde putem integra și mecanici de gamification, care pot fi dezvoltate de la 0, in-house și care vor mări ratele de participare. De asemenea, timpul de implementare este unul foarte bun, rezumându-se la 5 zile de setare a campaniilor, din momentul în care avem grafica dezvoltată, iar premiile și materialele de vizibilitate sunt produse. În cele 5 zile se definesc cantitățile, targetul, regulile de oferire a premiilor, are loc setarea graficii, a clipurilor video și a altor personalizări, așa încât startul campaniei se poate face într-un timp record”, a declarat Alexandru Radu, Account Director, Mercury360,
Tehnologia PREMIOMAT permite desfășurarea a 5 campanii simultan, cu o capacitate totală de 700 de premii într-un singur device. Integritatea fizică a premiilor este asigurată de un lift interior și de centuri transportoare, în timp ce temperatura poate fi ajustată până la 4 grade Celsius, așa încât fiecare consumator să-și poată ridica premiul sau produsul în perfectă stare.
Platforma de management integrată în aplicația PREMIOMAT asigură un control logistic excelent al stocurilor, așa încât se poate face refill rapid, iar procesul de oferire a premiilor sau mostrelor este 100% automat și securizat.
Prin PREMIOMAT, colectarea datelor se face în acord cu standardele GDPR, iar validarea câștigătorilor se face în timp real.
Device-ul PREMIOMAT a fost dezvoltat in-house, de către o echipă complexă formată din specialiști în shopper marketing si productie, dezvoltarea soft-ului si implementarea acestuia a fost facuta de agentia de digital parte din grup, Outbox, iar identitatea vizuală a fost creată de divizia de branding Mercury360.