Primul reality-show în Social Media din România va avea loc în Ținutul Buzăului, declarat Geoparc Internațional UNESCO

Primul reality-show în Social Media din România va avea loc în Ținutul Buzăului, declarat Geoparc Internațional UNESCO

• Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand și Asociația Humart, organizează primul reality-show în Social Media din România între 24-28 iunie
• 10 creatori de conținut vor explora, timp de 5 zile, sub forma unui concurs care poate fi urmărit pe Instagram și Facebook, locurile speciale din Ținutul Buzăului
• Vineri, 24 iunie, creatori de conținut apreciați pentru modul în care au adunat comunități active în jurul lor, vor porni explorarea chiar din orașul Buzău
• Câștigătorii primului reality-show în Social Media din România vor fi cunoscuți în luna septembrie, când pe canalul de YouTube Cronicari Digitali se va lansa oficial seria video „Treasure Games in the Park”

Vulcanii noroioși, domurile de sare, focurile vii, trovanții de la Ulmet, așezările rupestre și chihlimbarul roșu de la Colți sunt printre cele mai renumite atracții din Ținutul Buzăului. Alături de locurile și obiceiurile mai puțin cunoscute din Ținutul Buzăului, toate vor reprezenta provocări pentru 10 creatori de conținut care pornesc pentru 5 zile alături de comunitățile lor, via Instagram, să descopere frumusețea autentică a Buzăului, într-un proiect unic realizat prin Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand și Asociația Human Made Art (HUMART).

La bordul unor mașini confortabile și fiabile Peugeot, aduse în România de Trust Motors, creatorii de conținut vor porni din București către Buzău, apoi vor explora comune, sate și zone mai izolate, toate având povești speciale și peisaje instagramabile pe care orice vizitator s-ar bucura să le descopere.  

Drumul, dar și provocările pe care participanții le au de înfruntat pe parcurs vor fi surprinse aproape 24/24 cu ajutorul unor action camera DJI, dar și din dronă, rezultatul fiind un serial online, programat în septembrie pe canalul de YouTube Cronicari Digitali.

Profitând de semnalul rețelei Orange din Ținutul Buzăului, creatorii de conținut își vor ține comunitățile angrenate în întregul concurs, urmăritorii lor putând decide sarcinile pe care le au de îndeplinit sau jocurile la care trebuie să ia parte în mai multe puncte de pe traseu. Mai mult, vor exista concursuri pentru cei care vor urmări pe Instagram și Facebook provocările prin care trec participanții.

„Sunt născută la Râmnicu Sărat, Buzău. De mică ascultam poveștile alor mei despre munții, izvoarele și pășunile de la noi. Geoparcul Ținutul Buzăului poate da șansa multor alți adulți și copii să spună în continuare povestea unor locuri de o frumusețe nebănuită. La două ore de București găsești o zonă curată, neaglomerată, plină de locuri de vizitat, drumeții, de mâncare bună și oameni primitori care par ca te așteaptă doar pe tine. Sper ca Treasure Games in the Park să fie primul dintr-o serie care recomandă slow turism și turism cultural, atăt de aproape de cea mai aglomerată metropolă și atât de departe de ideea de zgomot, artificial și smog”, declară Silvia Teodorescu, coordonatorul național al Cronicari Digitali.

Din orice experiență românească nu poate lipsi mâncarea bună. Așa pătrunde în povestea gândită de Cronicari Digitali și Chef Liviu Lambrino, care va invita participanții la probe de gătit, dar și de descoperit rețete specifice acestei regiuni geografice, pregătite cu sprijinul Electrolux România.

Pentru cei care se alătură de acasă sau de la birou la Treasure Games in the Park, gazdă le va fi jurnalistul Toader Păun, care va familiariza privitorii cu influencerii, poveștile lor, rezumatul zilelor de concurs și va lansa provocările care aduc premii pe conturile de Facebook și Instagram Cronicari Digitali.

Creatorii de conținut fac Ținutul Buzăului viral pe Instagram

La pas sau cu mașina, creatori de conținut vor face Ținutul Buzăului viral pe Instagram documentând aventurile lor în toate locurile speciale. Cei 10 participanți în primul reality-show în Social Media din România vor fi dezvăluiți în această săptămână pe pagina de Facebook Cronicari Digitali.  

Imaginea completă a noilor aventuri gândite de Zaga Brand și Humart poate fi urmărită prin hashtagul #CronicariDigitali.

„Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” se desfășoară cu susținerea Raiffeisen Bank România,  Orange România, Electrolux România, a Consiliului Județean Buzău și a Primăriei Municipiului Buzău, alături de Ursus Breweries. Partener de mobilitate este Trust Motors, iar partenerul pentru video storytelling, DJI. Creatorii de conținut pornesc la drum cu Magic FM.

Ținutul Buzăului nu este un loc, este o experiență! Un teritoriu de dezvoltare sustenabilă care se găsește în zona de curbură a Carpaților, la tranziția dintre dealuri și munți. Este un teritoriu complet rural care se întinde pe o suprafață de aproape 1.036 km2 și coincide cu limitele administrative a 18 comune. Ținutul are o tradiție a locuirii care se întinde cel puțin până în epoca bronzului, de unde și moștenirea culturală bogată care abia așteptă să fie descoperită.

Din luna aprilie, Ținutul Buzăului a devenit al doilea geoparc din România inclus în Rețeaua Globală a Geoparcurilor (GGN), după Țara Hațegului, după un efort întins pe mai mulți ani al Universității București - Facultatea de Geologie, Consiliului Județean Buzîu și al Asociației Ținutul Buzăului, lângă care au venit autoritățile locale. Statutul de Geoparc Internațional UNESCO atestă teritoriul respectiv ca fiind o zonă în care se depun eforturi considerabile pentru dezvoltarea educațională, economică și socio-culturală a comunităților, în consens cu protejarea și dezvoltarea mediului înconjurător.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related