Str. Ioana Iordache, publicitar roman

Interviu cu Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Romania

Unul dintre primele lucruri ce iti atrag privirea cand intri in biroul Ioanei Iordache este tablia albastra cu nume de strada ce sta rezemata pe un colt de biblioteca. Evident, tablia este rodul unei ingenioase actiuni BTL a cuiva care a dorit sa capteze atentia directorilor din advertising si care se pare ca a si reusit - dar acest lucru este lipsit de importanta. Ceea ce mi se pare insa semnificativ este ca acest mic amanunt poate fi o metafora in sine pentru ceea ce reprezinta Ioana si Stefan Iordache pentru publicitatea romaneasca.
Publicitatea este prin esenta un mediu in care « capetele de afis » apar frecvent pe posturile de televiziune, prin reviste sau la diferite evenimente mondene, avand un soi de « appeal » catre luminile reflectoarelor si licaririle blitz-urilor. In acest context, Ioana si Stefan Iordache sunt niste oameni atipici. Discreti, de o simplitate dezarmanta in relatiile interumane, au stiut sa construiasca solid si intemeiat pe o serie de valori in care par sa creada pana in maduva oaselor. Nu sunt insa niste oameni modesti atunci cand vine vorba de ceea ce isi doresc sa reprezinte in acest « joc » al publicitatii - pentru ei nu exista « divizia B ». Cu aceasta mentalitate au reusit sa faca din Leo Burnett Romania un loc foarte special, sa creeze o stare fecunda si un spirit de performanta aproape anti-romanesc (in conditiile in care blazarea pare a fi sportul nostru national).
Prin faptul de a reinventa performanta in publicitate in fiecare zi, Ioana Iordache isi merita cu prisosinta tablita cu nume de strada postata, daca nu pe vreun zid de casa, cu siguranta ca in inimile pasionatilor de valoare in advertising.
Despre cum a ajuns sa construiasca business-ul pe care il stim astazi si despre ceea ce inseamna munca de zi cu zi la Leo Burnett Romania puteti intelege singuri, citind interviul care urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related