După cum ne-a obișnuit deja, brandul lider în inovație și new technologies, BETANO, setează un nou standard de comunicare în categoria de gambling.
De data aceasta vorbim despre un alt concept lateral marca Betano, prin care oamenii sunt invitați să intre într-un univers paralel unde pot experimenta fel și fel de lumi prin sloturile pe care le găsesc exclusiv în platforma BETANO.
Doamnelor și domnilor, bine ați venit în Multiversul Exclusivităților BETANO.
Jocurile Exclusive
În categoria de gambling întâlnim destul de des sintagma Jocuri Exclusive. Iar dacă vă întrebați ce sunt ele și cum funcționează, răspunsul este simplu: pe lângă slot-urile pe care le găsim mereu pe platforma BETANO, brandul nostru are și multe parteneriate temporare cu diverși furnizori de jocuri. Astfel, pentru o perioadă limitată de timp, doar pe Betano poți juca o paletă vastă de jocuri exclusive care vin la pachet cu multe surprize și bonusuri.
Foarte frumos, dar cum spunem povestea asta într-un mod simplu și catchy?
Prin acest concept inedit: Multiversul Exclusivităților BETANO.
Ok, dar ce este un Multivers?
Am vrut să atingem un subiect trending, Metaverse-ul, într-un mod smart, fără să fie nevoie să construim în mod real (adică digital) o platformă de social media și alte lucruri complicate pe care le presupune un Metaverse. Așadar, am construit un univers al nostru, inspirat de apetitul tehnologic al brandului, într-o serie de video content unde Theo Rose și Cuza sunt doi fani ai jocurilor exclusive care călătoresc în fel și fel de lumi pe care doar Betano le pune la dispoziție. Toate lumile pe care le-am construit sunt inspirate direct din jocurile exclusive pe care oamenii le găsesc pentru o perioadă limitată pe platforma noastră, ro.betano.com.
“Această campanie a fost încă de la început o adevarată sursă de entertainment de la briefing, concept, implementare și lansare. Am simțit din start că dacă procesul este unul atât de frumos, rezultatul nu poate fi decât pe măsură. Și iată că avem un concept de multivers al exclusivităților care aduce în fața consumatorului o lume care definește deja de ceva timp cazinoul Betano în care tehnologia, umorul și oportunitățile de distracție sunt ingredientele de bază pe care le reinterpretăm în mod indedit cu fiecare lansare de campanie. Multiversul Exclusivităților BETANO este genul acela de proiect serial în care de-abia aștepți să vezi cu ce te mai surprind personajele principale, care nu numai că sunt extrem de amuzante dar sunt și foarte naturale, o combinație extrem de greu de obținut și foarte rară. Se simte când lucrurile sunt făcute cu entuziasm și cu dorința de a excela și așa este și acest proiect unul extrem de atent și crafted însă care rezultă în a fi extrem de natural și firesc.”, Roxana Dinescu, Marketing Manager, BETANO.
De ce Theo Rose și Cuza
Ca orice univers proaspăt descoperit, Multiversul Exclusivităților BETANO are nevoie și de exploratori. Și pentru că umorul este arma pe care vrem s-o avem la îndemână atunci când cucerim noi lumi din acest Multiverse, am avut nevoie de un el și o ea cu multă carismă, dar și multă chimie.
Pe lângă talentul muzical cu care ne-a obișnuit, Theo Rose este un personaj extrem de simpatic și carismatic. Și pentru a potența și mai tare acest spirit al ei, i l-am adus alături pe Cuza pe care deja îl știm din toate sketch-urile amuzante, deja consacrate în memoria colectivă a internetului.
„Atunci când vrei să explici ceva ce poate părea mai complicat la prima vedere, dar e, de fapt, foarte simplu, cred că cel mai ofertant e să folosești umorul. E mult mai ușor să înțelegi ceva atunci când creierul tău e și puțin gâdilat. Și așa am ajuns să ne dăm seama că decât să vină Betano per se să-ți explice cum e cu jocurile exclusive, mai bine dăm vocea brandului cuiva care are capabilitatea să te facă să și chicotești un pic atunci când îți explică: vezi că doar pe BETANO găsești o serie de jocuri exclusive, d-aia le și zice așa, și vezi că sunt mișto, pentru că sunt foarte variate, dar și pline de surprize. Și așa am ajuns la conceptualizarea unui univers de jocuri sub numele de: Multiversul Exclusivităților BETANO. Mai departe am zis că cel mai potrivit ar fi să explorăm Multiversul ăsta printr-o serie de pseudo-sketch-uri care să circule pe marele internet. Dar ca orice sketch, ai nevoie și de personaje, eventual unele care să nu fie folosite și răs-folosite de toate brandurile. Și după lungi runde de research, ne-am oprit la Theo Rose și Cuza care la o primă vedere nu par să aibă treabă unul cu celălalt. Ei bine, stai să-i vezi în video-urile noastre. Am fost super plăcut surprinsă să văd că dinamica dintre cei doi nu era doar în capul nostru una absolut explozivă. Atât Theo, cât și Cuza sunt un cuplu publicitar impecabil care a adus fix naturalețea dialogului de care aveam nevoie când am gândit campania.”, Carina Toma, Creative Director, KUBIS.
Credits:
ECHIPA BETANO:
Roxana Dinescu - Marketing Manager, Brand & Communications
Radu Ciupercă - Sports Marketing Manager
Alina Savu - Marketing Specialist
Petruț Adrian Toea - Content and Social Media Specialist
ECHIPA KUBIS:
Carina Toma – Creative Director
Victor Firan – Senior Art Director
Diana Mitrică – Senior Copywriter
Ada Gheorghiu – Group Account Director
Andra Rădulescu – Senior Account Manager
Marius Goleanu – Head of Innovation
Cristina Folteanu – Social Media Manager
PARTENERI:
Producție – Bread Content
Post-Producție – StudioSet
Regizor – Călin Bogdacenco
KUBIS este o agenție de comunicare integrată, cu suflet de digital, pusă în fiecare zi în mișcare de peste 70 de creative geeks.
Cu o experiență extinsă pe aproape toate verticalele de business, B2C și B2B, KUBIS are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Vodafone, Philip Morris, Unilever, LIDL, NN Asigurări, Unicredit Bank, Philips, Betano, Dr.Max, Saeco, precum și cu ONG-uri prestigioase ca Salvați Copiii și WWF Romania.
BETANO face parte din grupul Kaizen Gaming, cea mai mare companie de GameTech din Grecia și una dintre cele mai dinamice din Europa. Cu peste 1000 de angajați în Europa și America de Sud, Kaizen Gaming este prezent în România, Portugalia, Germania, Chile și Brazilia, prin brandul Betano, iar în Grecia și Cipru, prin brandul Stoximan.
BETANO are o prezență activă în zona de Joc Responsabil, prin implementarea unor soluții inovatoare, bazate pe utilizarea Inteligenței Artificiale (AI), pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a le oferi o experiență de pariuri sportive și cazinou online completă.
În România, BETANO investește constant în susținerea sportului de performanță și a sportivilor de elită, fiind partenerul principal al echipei Universitatea Craiova, partenerul oficial al echipei de fotbal FCSB, partenerul oficial al celei mai bune luptătoare a României, Alina Vuc, al gimnastului român Marian Drăgulescu și al echipei de canotaj Gianina Beleagă - Ionela Cozmiuc, dar și partenerul principal al Federației Române de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri. De asemenea, BETANO a încheiat parteneriate strategice cu fostul jucător de fotbal la echipele Steaua și Rapid, Narcis Răducan, cu Ciprian Marica, fostul internațional român, dar și cu pilotul de raliu Simone Tempestini. BETANO susține performanța în toate ramurile sportive, devenind și partenerul principal al celei mai bune echipe de Counter-Strike: Global Offensive din România, Nexus Gaming CS:GO. De asemenea, compania susține comunitățile din toate țările în care este prezentă, prin implicarea în proiecte ample de responsabilitate socială la nivel regional.