[A fost odată în digital] Mihai Caluseriu: Primul proiect serios a fost o aplicatie de CD, evident. Pentru Coca-Cola. Si din primii bani mi-am cumparat un scaun directorial si un hamster

[A fost odată în digital] Mihai Caluseriu: Primul proiect serios a fost o aplicatie de CD, evident. Pentru Coca-Cola. Si din primii bani mi-am cumparat un scaun directorial si un hamster

Pentru Mihai Caluseriu, publicitatea pe digital s-a simtit de parcă a fost creată special pentru el. Avea background în programare când a pornit la drum și un interes pentru a crea lucruri interactive și vizuale. A crescut odată cu domeniul și a învățat din fiecare campanie lucruri noi, pentru că fiecare campanie “e ca un tren in care te sui. La inceput te sui din mers, mergi calare pe bagaje, pe unde apuci, apoi prinzi loc in vagon cu un senior de la care furi tot ce poti si in timp devii si tu conductor.”

Mihai este acum Creative Director la Conversion, iar sfatul lui pentru cei care abia descoperă domeniul este să își asculte intuția și să încerce orice îi atrage, indiferen că e o tehnologie sau un program nou. Mai multe despre industria de digital așa cum se vede ea prin ochii unui veteran aflați din rândurile de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related