Directorul de creatie Graffiti BBDO pleaca la scoala

Bogdan Mirica (28) - director de creatie al agentiei Graffiti BBDO - renunta la sfarsitul lui 2006 la functie, advertising si patrie in favoarea statutului de student bursier la sectiunea de film a Universitatii Westminster, Londra. Functia acestuia de director de creatie Graffiti BBDO va fi preluata incepand cu ianuarie 2007 de Ema Prisca, in prezent Associate Creative Director. Bogdan a fost copywriter la Atomic TV, editorialist la Cosmopolitan si colaborator la Observator Cultural si Dilema pana in 2000, cand a intrat in publicitate ca junior copywriter. In primavara acestui an a devenit Director de Creatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Alexandru Ion Moraru
acum 18 ani
imi pare curios faptul ca dupa ce a stat mai tot timpul in umbra, acum chiar ca nu se mai stie nimic de Dan Moraru.

a fost cumva trecut in esalonul 2, sau i-a fost oferit "un loc la ferestra"...:)

adrian lupu
acum 17 ani
Vestea m-a naucit. Cineva mi-a povestit ca a fost angajat timp de trei luni copywriter la Graffiti , timp in care cei de acolo au incercat sa evalueze in ce mod i-ar putea ajuta. Deci e clar ca aveau probleme mari. La sfarsit i s-a comunicat ca nu le furnizeaza acel lucru pe care il asteapta ei - fara ca acest lucru sa ii fi fost precizat in vreun fel. Imi pare un stil de business destul de aventurist, ca sa nu spun provocator...


Branded


Related