MTH Digital - echipa de marketing online externalizată - face un pas înainte în accelerarea transformării digitale în companii, susținută de creșterea de 70% față de anul anterior, și lansează un nou departament de SEO. Această componentă de digital, alături de divizia de Digital Analytics și Digital Marketing, presupun implicare în toate procesele de business ale clienților ceea ce susține poziția MTH Digital ca agenție de marketing online full service.
Departamentul de SEO MTH Digital va fi condus de Horațiu Voicu, noul SEO Director. Cu un background de peste 10 ani în digital marketing, Horațiu aduce în echipa MTH Digital experiența dezvoltării business-urilor din diverse domenii în mediul online.
Horațiu Voicu a ocupat timp de 4 ani funcția de SEM Specialist în cadrul ANSWEAR România, contribuind la creșterea poziționării brandului în topul jucătorilor din nișa de fashion. Printre brandurile cu care a colaborat se numără și F64, WWF precum și World Class, Kvantum Sport, Ceetrus, din rolul de Head of Digital la Perceptum Concept.
În ultimul an, Horațiu a lucrat și ca specialist Google Ads pentru Anuncia.co.uk, agenție specializată în gestionarea conturilor Google Ads Grants, timp în care a urmărit și măsurat performanța reclamelor pentru Asociația Royal Air Forces, DePaul, Institute of Imagination London sau London Contemporary Dance School.
”În lumea complexă în care trăim, este important să simplifici lucrurile pe cât posibil și să livrezi ceva valoros care poate fi folosit de alții. Google folosește peste 200 de factori pentru a poziționa site-urile în rezultatele căutărilor făcute de utilizatori. Cu siguranță nu poți controla fiecare variabilă dintr-un algoritm, însă cu suficientă experiență și muncă poți controla cele mai importante variabile. Mă alătur echipei MTH Digital pentru a contribui la acest control măsurat al variabilelor care pun brandurile pe prima pagină de rezultate Google”, spune Horațiu Voicu, SEO Director MTH Digital.
Noul departament de SEO nu este o noutate pentru agenție, aceste servicii fiind parte integrantă a campaniilor derulate. Constituirea unui departament special dedicat SEO este un upgrade firesc în contextul în care Google avansează și modifică permanent modul în care se afișează rezultatele în SERP.
“Colaborările anterioare cu Horațiu și rezultatele obținute împreună sunt pentru mine confirmarea faptului că facem o echipă foarte bună și suntem concentrați pe rezultate. Pentru noi componenta de SEO era singura care lipsea dintre serviciile pe care trebuie să le cuprindă o agenție de marketing online full-service și este un pas natural în dezvoltarea noastră. Iar pentru această dezvoltare nu mă pot gândi la o persoană mai potrivită decât Horațiu.”, menționează Raluca Radu, CEO & Founder MTH Digital.
Digitalizarea și avântul tehnologiei se observă în dinamica agenției de marketing online MTH Digital care își mărește periodic echipa pentru a oferi servicii complete de marketing digital. Pentru a susține această creștere accelerată și în contextul noului serviciu Google Analytics 4, agenția de marketing online externalizat MTH Digital tocmai de a lansat un nou departament de Digital Analytics, condus de Anca Toma.
Divizia agenției MTH Digital condusă de Anca Toma va oferi servicii de implementare precum setarea conturilor Google Analytics 4, auditarea conturilor de advertising și implementările necesare pentru optimizarea rezultatelor generate de campaniile de performance marketing, precum și crearea de rapoarte customizate în GA4 sau Google Data Studio.
De asemenea, în luna martie a acestui an MTH Digital a numit-o pe Jeanina Ton - noul Head of Digital al agenției, cu o experiență de aproximativ 10 ani în industria de e-commerce, cu specializare în zona de performance marketing și management. În poziţia de Head of Digital al agenţiei, Jeanina aduce plus valoare clienţilor pentru atingerea obiectivelor de brand awareness, engagement, trafic, conversie şi loializare.
MTH Digital este agenția de marketing online full-service specializată pe e-commerce și lead generation. Echipa MTH Digital numără peste 30 de specialiști de marketing online și digital graphic design care funcționează împreună ca o echipă de marketing digital externalizată pentru business-uri e-commerce și business-uri care au ca focus atragerea de leaduri sau rezultate măsurabile prin promovarea online.
Serviciile de promovare online oferite de MTH Digital acoperă o gamă largă, de la concept de campanii de marketing online, copywriting, creație grafică și animații, până la social media, email marketing, creare de conținut și performance marketing (Google Ads, Facebook Ads, Youtube Ads, Tik Tok Ads, Instagram Ads, Pinterest Ads). Din portofoliul de peste 60 de clienți ai MTH Digital fac parte și Mega Image, La Fântâna, Transavia, Pastele Băneasa, CELLINI, ENGIE, Bottega Verde și Minet Conf.