"Ce-ar fi Tom fara Jerry, Stan fara Bran sau McCartney fara Lennon? Ce-ar fi un copywriter fara un art director?" a raspuns Amir Kassaei intrebat fiind despre importanta procesului creatiei in echipa, trasatura distincta a festivalului AdPrint.
La 37 de ani, Amir Kassaei este unul dintre cei mai tineri Chief Creative Officers din Europa. Nascut in Iran si crescut in Austria, Amir si-a finalizat studiile in Franta. Cariera sa a inceput din pozitia de Copywriter la TBWA si Barci & Partner, apoi a ajuns la Springer&Jacoby avansand de la Copywriter la Creative Director si, mai apoi, Executive Creative Director. Din 2003, Amir este Chief Creative Officer si Partener Asociat al DDB Group Germania, cu birouri in Hamburg, Berlin si Dusseldorf, pozitie din care a propulsat agentia in primele 10 din lume, conform Gunn Report 2005. A dezvoltat campanii pentru Mercedes-Benz, Smart, Coca-Cola, Allianz, Apple, Adidas si, mai recent, pentru Volkswagen, Spiegel etc Amir este unul dintre cei mai premiati creativi din Europa: nu mai putin de 700 de trofee fiindu-i decernate in festivaluri precum Cannes, Clio, London International Advertising Award, Epica, Art Directors Club Germany, Art Directors Club New York, Eurobest, Cresta, Golden Award of Montreux, One Show, CCA.