Cum creăm key visual și headline pentru campanie? Cum executăm conceptul creativ în magazine? Cum facem spoturile și pozele? La aceste întrebări vei găsi răspunsul în al doilea episod din Creative Chaos: How it’s made.
În acest episod vei afla ce urmează după momentul de evrica în care am schimbat complet propunerea deja aprobată cu clientul. Noul concept? Snack-ul potrivit la momentul potrivit!
Pentru execuția creativă am avut nevoie de întăriri: Ioana, freelance art director în Elveția, și George Bonea, freelance copywriter și ex-Minion, iar pentru execuția în magazine, account-ul nostru de bază, Gabi, a preluat ștafeta și a dat brieful mai departe către Mihai și Max, senior art director și DTP, care lucrează împreună de peste 4 ani deja. Hai să vezi cum au primit feedback-urile de la client!
Apropo, o mai țineți minte pe Andrada, strategul cu care ne-am întâlnit în primul episod? Tot ea a preluat și componenta digitală a campaniei. Vorbim despre producție video, ședință foto, website, social media și zeci de ad-uri. Asta da campanie!
Dacă vrei să vezi cum două companii, două categorii de produse, două echipe de vânzări implementează un singur concept, urmărește episodul 2 din Creative Chaos!