badcat_ lanseaza Pipper Jeans, cea mai irlandeza marca romaneasca, in limba spaniola

Background:
La inceputul anului 2006, A&B Company, producatorul de jeans&casual care se lauda cu cel mai mare numar de unitati vandute in Romania, a contactat agentia badcat_ pentru crearea unei marci si a campaniei nationale de lansare.

Branding:
Brandul nou creat se numeste Pipper. La cererea clientului, s-a inventat un nume, un substantiv propriu, ceva care sa nu duca cu gandul la un obiect sau o activitate anume. Logotipul este un nod celtic stilizat, un simbol arhetipal ce sugereaza viata dezlantuita, anarhica, intr-un univers magic, fara limite conventionale.
Sloganul "live by jeanstinct!" exprima pozitionarea marcii Pipper, in zona libertatii, a nonconformismului si a setei de viata. Cuvantul "jeanstinct" surprinde esenta simbolica a blugilor, icon al unei generatii si al unui mod de viata, relansand aceasta esenta fara conotatiile militantiste, intr-o interpretare mai degraba anarhica, individualista.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related