Producatorul de ciocolata Heidi a lansat o noua campanie de comunicare in care descrie arta mai putin cunoscuta a mestesugarilor pasionati de ciocolata si magia pe care o creeaza in fiecare tableta de ciocolata. Realizat de Bridge Communication, spotul tv e rezultatul unui proces fundamentat de regandire a marcii si a unui proces lung si provocator de productie si isi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, intr-o lume magica, in lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, insufletit de pasiunea pentru ciocolata. Pe de o parte sunt ciocolatierii, care urmeaza retetele familiei elvetiene Laederach, transformand ciocolata in magie, iar pe de alta sunt oamenii care se bucura zi de zi de spectacolul prepararii si de gustul acesteia.
Pasionatii mestesugari ciocolatieri, surprinsi in timpul muncii in ultimul spot Heidi
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: