Luni, 6 noiembrie 2006, in cadrul Galei Excelentei in Relatii Publice, Tempo si-a adjudecat un Silver Award si un Golden Award in categoria comunicare comerciala. Gala din 2006 marcheaza 3 premiere pentru Tempo: al treilea an consecutiv cand agentia urca pe podiumul excelentei in comunicare, al doilea an in care isi adjudeca Aurul in aceasta categorie si primul an in care obtine cele mai importante doua premii in aceeasi categorie - Aur si Argint.
Campania "Cu drag, pentru tine!", client Danone, a fost premiata cu Silver Award for Excellence, distinctia fiind inmanata de Jürg Leipziger, Presedintele Academiei Germane de Relatii Publice. Campania s-a desfasurat la nivel national, in perioada februarie - aprilie 2006, avand ca finalitatea lansarea Laptelui Proaspat de la Danone. "Cu drag, pentru tine!" a generat un numar de peste 17 milioane de expuneri in presa scrisa, cumulat prin 132 de articole, 2 materiale TV si 3 stiri radio. La nivel de perceptie, campania a adus companiei Danone o consolidare a imaginii de brand, un procent de 89% dintre consumatori considerand ca Danone este un "high-quality brand".