Omul este o pereche de blugi

Omul este o pereche de blugi

Perechea de blugi preferată. E o experiență universală: îți poți aminti și acum unde i-ai cumpărat și sentimetul pe care l-ai avut când te-ai văzut prima dată îmbrăcat cu ei. De ei ne leagă amintirea tuturor locurilor în care am fost atunci când îi purtam și a tuturor momentelor trăite în timp ce denimul dur ne îmbrățișa pielea fără ca măcar să simțim.

Blugii preferați cu un nasture lipsă, blugii preferați rupți în genunchi ca o cicatrice a unei căzături jenante, blugii preferați peticiți ca o încercare de a-i face mai cool, blugii preferați transformați în blugi scurți, tăiați cu foarfecul cu margini deloc ascuțite. Blugii preferați făcuți ferfenițe de mașina de spălat, puși la un program mult prea brutal pentru niște blugi cu atâta viață în ei. Și, în final, căutarea plină de speranță prin magazine a blugilor preferați pe care i-am pierdut. Dar nu îi mai găsești niciodată – nicio pereche suficient de strânsă la coapse, dar suficiente de largă pe picior. Nicio pereche ca aceea care te cunoștea cel mai bine pentru că te-a însoțit prin toate etapele – de la ținutele all black, la perioada plină de culoare.

Când privești așa povestea unui banal articol vestimentar, parcă începe să semene cu noi, oamenii. Cu istoria noastră care lasă urme adânci de care uneori încercăm să scăpăm fără să ne dăm seama că urmele, cicatricile sunt cele care ne dau personalitate. E tema de gândire pe care o propune brandul de blugi G-Star RAW prin proaspăt lansata campanie Wear Your Denim Till the End și executată perfect de agenția The Family Amsterdam. E un spot narat foarte plăcut, cu nuanțe melancolice și, fix așa cum dă de înțeles și numele brandului, foarte raw. În link-ul de mai jos, vedeți cum creștem odată cu blugii preferați și cum “every story is a new look”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related