Food service, retailers sau ONG-uri, say no more! Golin România s-a remarcat anul acesta la SABRE Awards EMEA 2022, cel mai prestigios festival internațional de PR care premiază excelența în Branding, Reputație și Engagement. Cu un total de 5 campanii înscrise în 5 categorii ale competiției, Golin a fost prezentă pe lista scurtă a finaliștilor cu un sfert din campaniile nominalizate din România. Mai mult decât atât, Golin este singura agenție din România finalistă în secțiunea Consultantul Anului pentru regiunea CEE.
Golin câștigă astfel 3 premii importante care recunosc meritele unor campanii extrem de valoroase, atât prin concept creativ și execuție, cât și prin impact: AltKFC, pentru KFC, la categoria Food Service, Live a NIGHTmare pentru Habitat for Humanity, la categoria The Balkans și The Financial Escape Room, realizată pentru Fairo, la categoria Best Use of Gamification/User-Generated Contests, la IN2SABRE Awards.
„Veștile de la SABRE Awards 2022 ne-au bucurat extraordinar! Cei din industria marcom știu ce se află în spatele acestor campanii, așa că, atunci când munca și eforturile sunt recunoscute, apreciate și premiate, pentru oameni este unul dintre cele mai importante momente. Felicit și aplaud echipele agenție-client care, cu multă muncă și pasiune, au dezvoltat campaniile câștigătoare și le încurajez să keep dreaming big. În plus, cele 3 premii validează diversitatea know-how-ului nostru la nivel de portofoliu și expertiza echipei noastre”, a declarat Roxana Dibă, Managing Director, Golin.
AltKFC reprezintă o campanie marca KFC România care și-a propus în mod curajos să combată toate miturile apărute pe internet despre brand, prin realizarea primului branded mockumentary din România – o serie de 4 episoade prin care personajul principal Alin Puiu (fost intern la KFC) încearcă să creeze o alternativă de restaurant – AltKFC, locul în care clientul are întotdeauna dreptate. Un exercițiu creativ de good practice la nivel de concept creativ, eveniment, premiere în work-ul cu influencerii și social media done right.
Casa Niță, un bordei de 11 mp, realizat din materiale precare și vulnerabil în fața vremii a fost amplasat în centrul Bucureștiului, timp de două săptămâni, pentru a reda în mod simbolic, experiența DRAMAtică a celor 34% dintre români care trăiesc la limita sărăciei în România. Eveniment de lansare, influenceri & presă, actori, activări inedite sau cum să realizezi o campanie de awareness în cel mai creativ mod pentru susținerea donațiilor către ONG.
Fairo este o aplicație financiară mobilă all-in-one care ajută freelancerii cu simplificarea gestionării finanțelor și a sarcinilor administrative. Golin a făcut lansarea aplicației prin intermediul unui escape room online, unde au fost invitați toți freelancerii care își doreau să evadeze dintr-o lume în care excelurile și activitățile administrative îi țineau captivi și să își recâștige timpul liber. Escape room-ul a fost un exemplu perfect a ceea ce ai putea face cu mult mai multă ușurință dacă ai avea Fairo alături.
Câștigătorii SABRE Awards EMEA au fost anunțați pe 27 mai, în cadrul galei care a avut loc la Londra.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media) și Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic).