KUBIS și Lidl semnează campania integrată pentru sortimentele de înghețată Gelatelli și Bon Gelati

KUBIS și Lidl semnează campania integrată pentru sortimentele de înghețată Gelatelli și Bon Gelati

KUBIS a dezvoltat noua campanie integrată pentru Gelatelli și Bon Gelati, brandurile de înghețată ale discounter-ului Lidl.

Campania include o serie de spoturi TV, online și radio, precum și postări în social media și noul website de produs care găzduiește și un concurs cu premii.

Ideea creativă a campaniei explorează într-o manieră jucăușă efectul declanșat de sortimentele apetisante de înghețată la un preț prietenos ce aduce o stare de liniște și bine. 

 

“Trăim într-o eră pe repede-înainte, mereu grăbiți în rezolvarea multitasking-ului cu care i-am obișnuit pe cei din jur. Ceea ce ne face să uităm că, din când în când, mai merităm și o pauză în care mintea să evadeze din cotidian. Plecând de la această observație, alături de partenerii noștri de la Lidl, am reușit să găsim un unghi simplu, dar proaspăt: oriunde ești, la birou sau în metrou, în drum spre casă sau imediat după masă, în trafic sau în fața unui grafic, cu înghețata Gelatelli și Bon Gelati ai cea mai accesibilă formă de meditație ad-hoc. De ce? Pentru că avem prețuri relaxant de mici pentru o varietate mare de sortimente yummy pe care le poți savura în timp ce mintea te teleportează în cel mai confortabil loc. Exact ca o meditație.”, Carina Toma, Creative Director, KUBIS.

“Ne-am imaginat ce e în spatele acelui “mmm” pe care îl rostești fără să vrei, cu prima gură de înghețată. Simți cum te cufunzi în arome și senzații, mintea îți e atât de ocupată să se bucure de fiecare gust și textură, încât nu te mai poți gândi la nimic altceva. Pur și simplu, uiți de toate grijile. Așa a luat naștere această lume fantastică, hiperbolizată, unde nu există decât bunătăți din înghețată care plutesc agale în jurul tău, în timp ce o voce meditativă te ghidează – bineînțeles, tot cu înghețată – către o stare de relaxarea totală.“, Andra Iorgulescu, Senior Copywriter, KUBIS

„Înghețata este acel lucru pe care îl savurezi atunci când vrei să te răsfeți sau ai nevoie să te relaxezi. Indiferent de vârstă sau de gusturi, în sortimentul nostru Gelatelli & Bon Gelati există, cu siguranță, o înghețată care să te facă să simți gustul bucuriei, indiferent dacă vorbim despre clasica înghețată la cornet, cea pe băț sau despre varianta  care poate fi împărțită cu prietenii ori familia. Campania noastră este un fel de test de imaginație – ce te face să simți prima gură de înghețată Gelatelli & Bon Gelati? Noi credem că te transportă imediat într-o lume a relaxării, în care există doar bucurie. În plus, este la un preț foarte avantajos, astfel încât, în căutarea înghețatei favorite, clienții le pot încerca pe toate.”, Oana Radu, Marketing Director, Lidl România.

CREDITS

Producție
Producție & post-producție: Studioset
Regizor: Damian Groves
DOP: Radu Fulga
Producător: Adrian Smarandache
Food stylist: Adi Popa
Editor imagine: Niki Georgiev
Editor sunet: Andrei Nechifor
Colorizare: Bogdan Jugureanu

Echipa KUBIS
Creative Director: Carina Toma
Senior Copywriter: Andra Iorgulescu
Head of Craft: Andrei Bilan
Head of Strategy: Bianca Mănescu
Client Services Director: Cristina Schițco
Group Account Director: Adelina-Maria Luca

Echipa Lidl
Marketing Director: Oana Radu
Advertising Manager: Mihai Cazacu
Project Manager: Katalin Sandu
Online Marketing Manager: Ilinca Bantas
Social Media Specialist: Ioana Alexandra Dumitrescu
Media Manager: Oana Safta

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent aproximativ 11.900 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări. 

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.  

În prezent, Lidl are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.  

KUBIS este una dintre cele mai importante agenții independente de comunicare integrată din piață. 

Motivați de filosofia „All angles. All in.”, cei 70 de creatori KUBIS, din toate departamentele, caută de fiecare dată cele mai relevante unghiuri pentru a rezolva briefuri pentru clienți precum Vodafone, LIDL, Philips, Philip Morris, NN Asigurări, Betano, Napolact, Unicredit Bank, Unilever, WWF sau Salvați Copiii. 

Pasiunea lor de zi cu zi se traduce în campanii care fac diferența prin abordarea strategică recunoscută la festivaluri precum Effie Awards și creativitatea apreciată la show-uri locale precum Internetics, IAB Mixx, dar și regionale precum Golden Drum. 

Agenția acționează ca un one-stop shop eficient îmbinând competențe strategie, creație, social media și performance, marketing automation, programare, web design și producție A/V. 

Echipa KUBIS crede în puterea transformatoare a inovației, dar este convinsă că tehnologia nu poate fi niciodată o scuză pentru lipsa unei idei creative de impact.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related