Dupa o perioada de stagnare a pietei de evenimente, Publicis Events se reintoarce pe scena caravanelor nationale, celebrand alaturi de BASF, in cadrul a cinci mari evenimente, cele mai rafinate vinuri romanesti create de producatorii mici si mijlocii.
Concursul „Povesti cu vinuri romanești”, organizat de BASF alaturi de ADAR (Asociatia Degustatorilor Autorizati din Romania) si dedicat producatorilor cu plantatii viticole de pana la 100 de hectare, s-a desfasurat in patru etape regionale: la Tifesti, Vrancea, pentru regiunea Moldova, la Craiova, pentru Oltenia, la Ploiesti pentru Muntenia si Dobrogea si Arad pentru Banat si Transilvania. Caravana s-a incheiat in aceasta luna cu marea finala nationala, la Brasov, unde au fost alesi castigatorii celor trei categorii de vinuri (alb, rosu, roze).
Conceptul de baza al evenimentelor a fost transpus in scena, prin rafinarea schitei de scenariu create de agentia Godmother, impreuna cu echipa artistica coordonata de regizorul Adrian Horobet - o poveste inedita in care o fiinta evoluata din alta galaxie trimite in ajutorul viticultorului bantuit de intrebari si probleme un android. Pana la finalul evenimentului, androidul ii impartaseste viticultorului toate secretele Smart Technology - tehnologia BASF de ultima generatie, prin care se pot obtine culturi sanatoase si vinuri premiate.
“Evenimentele BASF isi ridica standardele de la editie la editie, iar conceptele si implementarea intrec cu mult formulele clasice ale evenimentelor de acum cativa ani. Impreuna cu ai nostri Gabi Constantinescu, Smaranda Gabrielescu, Iuri Saharov, Catalin Dorneanu, Ionut Craciun si ceilalti colaboratori, am tras linia la final si-am spus: “Yes, we did it again”. Si o spunem cu si mai mare emotie acum, dupa acesti ani mai provocatori, care ne-au aratat parca si mai mult cat iubim aceasta lume a evenimentelor”, Cristian Balaci, Senior Producer, Publicis Events.