Ultima tentatie a publicitatii

Motto: «Cand ma simt fotografiat, ma transform in imagine» (Roland Barthes, 1970)

Barbati tineri, de succes, independenti, pentru care «nimic nu e imposibil». Ei si prietenii lor au obiceiul sa fuga de la serviciu ca sa ajunga cat mai repede la noul lor apartament, cumparat cu credit de la Banca Romaneasca. Odata evadati din rutina proletara, se asaza pe cartoane nedesfacute intr-o atitudine intelectual contemplativa. Intelectual, da. Uite, de pilda asta din urma lucreaza la un muzeu. Barbatii astia sunt prieteni nu numai cu prietenii lor care «stiu de ce», dar si cu femei tinere, cu aluri naucitioare, la fel de independente si de succes, uneori vedete, si asta o stim fiindca se spala pe cap cu Head and Shoulders. Alteori sunt simpli beneficiari ai luxului sau ai dependentei de «gustul bun». In genere ei se hranesc cu dragoste si cu «ciocolata cu dragoste». Sunt, cu mici exceptii, monogami iar relatiile lor amoroase perfecte i-ar umple de invidie pe Philemon si Baucis. Am uitat sa spun ca sunt toti frumosi, dar ca nu au aluneca defel in narcisim, pentru ca duc o viata echilibrata. Nu ii doare niciodata stomacul, pentru ca mananca Activia cu Bifidus...aaa...Essensis. Cand nu sunt pe la casele lor, sa stiti ca au «evadat» la Club Med, doua sejururi la pretul de unul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

Dragos Trestarez
acum 18 ani
mi-a placut mult. informatii utile si interesante. nu prea am mai gasit tratat subiectul asta al imaginarului colectiv ca baza de pornire/documentare pt. limbajul semiotic publicitar... Bafta. Dragos
Bogdan Botescu
acum 18 ani
pe mine, un economist de succes si un intelectual ratat, m-a facut sa imi aduc aminte ca citeam candva Umberto Eco si ala zicea de semiotica. promit sa reincep sa citesc.

e pur si muove publicitatea romaneasca...

cecilia maruta
acum 17 ani
e mai mult imaginar colectiv si inconstient colectiv - Jung, Eliade, piramida lui Maslow decat semiologie si semiotica ....


Branded


Related