FAN COURIER EXPRESS, lider national in servicii de curierat rapid, a decis de curand sa-si redefineasca identitatea corporatista si sa-si perfectioneze calitatea programelor de comunicare alaturi de FRIENDS Advertising. FAN COURIER a iesit asadar in lume in haine noi, pregatite cu grija de FRIENDS Advertising, care va comunica imaginea reimprospatata a noului sau partener pe mai multe segmente media: presa scrisa, outdoor, radio, internet etc.
"Anterior acestei decizii de schimbare, valoarea reala a marcii comerciale Fan Courier rezida in mare masura in numele sau si mai putin in componenta sa vizuala. Am fost chemati sa rezolvam acest neajuns si am considerat ca este nevoie de un proces mai amplu, care sa mearga dincolo de schimbarea la fata a logotipului si a sloganului. Impreuna cu Trout & Partners - cei care au gandit strategia de pozitionare - vom aseza intreaga viziune de business a clientului pe fundamentul unei campanii de comunicare coerente si consistente." a declarat Ioana Druta, Client Service Director la FRIENDS Advertising.