Topurile sunt generate de Digital Health Index si se gasesc pe digitalhealthindex.ro.
In luna aprilie, cel mai mare scor a fost inregistrat datorita:
- activitatii sustinute in social media
- campaniilor cu influenceri, in special cele pe Instagram
- modului in care au fost gestionate discursurile legate de razboiul din Ucraina in social media
Digital Health Index ofera la nivel lunar, incepand cu 2021:
- optimizarea mixului de canale digitale
- determinarea celor mai bune mesaje pentru brand, luand în considerare si teritoriile ocupate de competitie
- indentificarea celui mai potrivit unui mix de formate testate si optimizate pentru fiecare canal in parte
- identificarea topicurilor pentru a construi o comunicare contextuala
- strategiile castigatoare si instrumentele necesare pentru a fi la paritate sau chiar pentru a depasi brandurile competitoare si pentru a diminua lipsa de comunicare dintre brand si consumator
Publicis si Digitas Romania, cu sprijinul DATA INTELLIGENCE TEAM din Publicis Groupe Romania, au dezvoltat Digital Health Index, un instrument propriu de masurare a sanatatii brandurilor in digital. DHI este creat special pentru a pune la dispozitia clientilor, in timp real, informatii relevante despre starea brandurilor acestora - de la radiografierea brandurilor si a concurentei pana la diverse predictii in scopul luarii celor mai bune decizii in comunicare si business.