[Account Life] Raluca Toma: Am intrat in industrie cand aveam 18 ani, imaginandu-mi ca o sa aterizez intr-un context boem, creativ si cu foarte multa distractie

[Account Life] Raluca Toma: Am intrat in industrie cand aveam 18 ani, imaginandu-mi ca o sa aterizez intr-un context boem, creativ si cu foarte multa distractie

Socoteala de la facultate aproape s-a potrivit cu cea din realitate pentru Raluca Toma, Account Director Next Advertising. Pe langa distractie si creativitate, jobul de account a venit si cu multa munca, responsabilitate si invataturi. La inceput, a incercat cate un pic din toate: internshipuri in agentii de PR si de publicitate, organizarea evenimentelor, a facut voluntariat, si-a luat doua job-uri part-time.

Cand am inceput, toate asteptarile mele erau bazate pe ceea ce citeam in cartile de advertising sau ceea ce mai vedeam prin filmele pe acelasi subiect. Totul parea spectaculos, spune Raluca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related