Together for never

Va aduceti aminte de vremurile din liceu, cu celebrele bairame la bloc, care nu de putine ori atrageau betii crunte si ciocaniturile politiei la usa? I miss those times. Acum toate petrecerile urmeaza trendul glamouros al clubbinului, unde in lumina reflectoarelor se afla mereu ultima poseta marca Zara sau camasa stilata de la Hugo Boss (copie dupa Hugo Boss, evident). Acum serios, ati observat ca 60% din tipele din club sunt desprinse din acelasi salon de coafura? Cu bretonul drept si cerat, parul intins cu meticulozitate de catre vreun "her - stailist" oxigenat si versat in ale parului. Cu totii ne vrem atat de originali, cand in majoritatea timpului cadem prada acelorasi clisee.

Revenind la perioada liceului, m-am bucurat sa realizez ca petrecerile de pe vremea mea erau mai animate decat cea din spotul de la Roll4ever. Copil al Vel Pitarului, Roll4ever se vrea a fi un produs ce targeteaza tineretul. Un produs fresh, on the run, nebunesc. Tinerii din spot, insa, nu reusesc sa transmita prin gesturile si actiunile lor aceasta nebunie. Se citeste usor faptul ca joaca intr-un spot, nu sunt naturali. Cred ca asta este ceea ce m-a dezamagit la inceput. Totusi, actiunea spotului rezoneaza bine cu targetul. Aceasta se deruleaza in jurul unei tipe cu fata de Barbie, care reprezinta cliseul de "frumoasa liceului", dorita de toti, insa de nici unul avuta. O tipa stilata, pretioasa, usor ingamfata, careia ii place sa se joace pana la un punct, dupa care incepe sa zgarie ca o pisica castrata (pentru necunoscatori, pisicile castrate au iesiri temperamentale acute si dese). Se spune ca orice spot pe TV poate fi salvat prin simpla prezenta a unei frumuseti. Si totusi… e ceva dubios cu frumusetea din acest spot. Sa fie expresia ei care ii tradeaza "neinocenta"? Sa fie gesturile ei fortate ? Ok, inteleg ca atunci cand ai pofta de ceva iti ploua cu caini si pisici in gura, dar sa incepi sa te lingi pe bot constant e nenatural. Serios acum, cati dintre voi fac asta pe bune?

Cum orice poveste e mai palpitanta cand exista doua sexuri (opuse), iata ca spotul mai gazduieste un personaj principal. Sa-l numim… Ken. Cu pletele tunse la Gett's si camasa descheiata, lasand la vedere pieptul sau bronzat si epilat, Ken reprezinta un simbol al metrosexualitatii cu miscari de Fred Astaire. Idea spotului este evidentiata de abia la final cand Ken o lasa pe Barbie pentru un baton! Concluzia? Men are pig? Nu. Worse. Spotul se incheie cu o scena nu departe de realitate: femeia este nesatisfacuta, neprimind sarutul mult visat, iar barbatul este in extaz. De fapt, s-o spunem cinstit, spotul a vrut sa evidentieze legatura puternica, emotionala, dintre consumator si produs, care nu poate fi daramata de nici o Venus cu ochi fermecatori de felina. In cazul acestui spot idea a fost umbrita de executie. Din pacate, conceptul creativ e unul fain, insa putea sa fie mai bine executat.

Sunt trei lucruri care mi-ai placut mult la acest spot: packshotul, care a adus Nilul in cavitatea mea bucala (poate ca m-a prins si la regim cand am pofte de gravida), "ursuletul" cu tricou mov care dorea sa-I fure un dans lui Barbie, si expresia tipului, dupa ce a luat o gura din Roll4ever. Este absolut dementiala. Dupa ce s-a infipt in baton ca un leu lihnit de foame, a devenit un Whinnie-The-Pooh cu ochi blanzi de Shar Pei. Cel mai important e ca spotul m-a facut sa rad. Fie ca a fost vorba de unele faze penibile sau elemente de artificiu sau poate chiar de niste faze amuzante…nu conteaza. De fiecare cand m-am uitat la spot am ras. Daca fiecare spot difuzat pe TV ar avea acelasi efect, raiul brandurilor ar invada pamantul si consumatorii ar canta fericiti la harpa pe adanci batraneti …sau nu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Luke Skywalker
acum 18 ani
ideea e folosita si rasfolosita in diverse alte executii. nu m-a surprins absolut deloc finalul, foarte previzibil. actorii foarte artificiali. singurul lucru misto e coloana sonora. in rest, rasuflata si defazata.
Radulescu Andrada
acum 18 ani
conceptul creativ nu este omorat (numai) de executie, pentru simplul motiv ca este pe moarte din nastere. "Mai tentant decat orice" cred ca a devenit mama cliseului, cliseului cliseului.

FEAR THE SPORK :)

maria ciubotaru
acum 18 ani
Am crezut ca mi s-a parut doar mie ca textele reclamelor romanesti sunt pline de expresii demne de era comunista...am pus-o pe seama sedeii indelungate in strainatate, dar si prietenii mei au observat aceeasi chestie. limbajul unor reclame e foarte artifical. ca sa nu mai spunem de prestatia actorilor!
Corina Bratu
acum 18 ani
melodia sufera de sindromul over-exposure si deci stresanta pana ma afce sa maurc pe pereti si sa-mi palpite vezica in mine :)) si astia doi papusei sunt atat de artificiali... cred ca preferam niste copii din-aia cretini care rad si se gandesc "daca il sauta data viitoare"


Branded


Related