MOCAPP, cea mai mare platformă de Influencer Marketing din România, lansează un nou tip de abonament, care permite companiilor românești să își fundamenteze strategiile și bugetele de campanii pe care intenționează să le deruleze, chiar dacă nu au în plan pe termen scurt proiecte de acest fel.
Abonamentul Research permite accesul la baza de date a platformei înainte de a seta o campanie, astfel încât companiile să aibă în timp real o imagine actualizată despre evoluția la zi a audiențelor și onorariilor creatorilor de conținut și este util mai ales companiilor aflate la primele interacțiuni cu această piață de Influencer Marketing, având un cost lunar de 9 euro/lună.
„Ne-am propus de la început să democratizăm accesul la influenceri, iar prin abonamentul MOCAPP Research continuăm această misiune: research-ul este primul pas pe care un brand îl poate face pentru a avea rapid o imagine de ansamblu despre piață, fie că n-a mai derulat până acum campanii de Influencer Marketing, fie că își dorește o actualizare a mixului de marketing sau un upgrade al bugetelor anuale dedicate.
Conectarea la noutăți și date în timp real este principalul beneficiu: cu un cost lunar de doar 9 euro poți afla care sunt influencerii relevanți pe diferite nișe de conținut și performanțele lor, modificări ale onorariilor sau noutăți despre comunitățile acestora”, spune Florin Grozea, fondator și CEO MOCAPP.
Accesarea acestui abonament nu este condiționată de derularea de campanii de Influencer Marketing și nu are o perioadă minimă de contractare - poate fi utilizat constant sau punctual.
Pentru a iniția campanii și conversații cu creatorii de conținut, utilizatorii pot alege, ulterior, unul dintre abonamentele care includ servicii de acest tip, precum One-Brand sau Multi-Brand.
One-Brand este dedicat companiilor și magazinelor online cu un singur brand în relație cu influencerii și cuprinde, printre altele, serviciu dedicat clienților prin chat-ul platformei și răspuns garantat din partea Influencerilor în maxim 48 de ore.
Multi-Brand este un abonament dedicat companiilor mari și agențiilor, permite derularea unui număr nelimitat de campanii pentru 10 branduri, verificarea gratuită a fake followers, un research personalizat pe lună, răspuns garantat din partea Influencerilor în maxim 48 de ore și alte beneficii incluse.
De la lansare publică din 2019, platforma MOCAPP a facilitat 1.000 de campanii românești, dar și din alte țări europene, cu o valoare totală de 550.000 euro.
Influencerii aflați în topul preferințelor brandurilor și nișele cu cel mai mare nivel de interes pot fi consultate aici.
Lansată în noiembrie 2019, MOCAPP este platforma Influencer Ads cu cel mai înalt grad de automatizare din România. Platforma deține cea mai mare bază de date în domeniu - peste 1200 de influenceri din 9 țări.
MOCAPP, unul dintre primele startup-uri de tehnologie în marcom, este condus de către antreprenorul Florin Grozea. Alături de el, în dezvoltarea afacerii au investit Cătălin Chiș (antreprenor în tehnologie și marcom), 57 investitori privați (campanie de crowdfunding SeedBlink), respectiv 2 fonduri de investiții.
În 2021, MOCAPP și-a făcut debutul pe piețele din Bulgaria, Polonia, iar din 2022 își propune intrarea pe piața britanică.