Era student la Electronică și avea 21 de ani când a câștigat Drumul spre Golden Drum. Ține minte și acum sediul Graffiti din Cotroceni, mansarda cu camere de câte 4 creativi și CD-urile cu spoturi câștigătoare la Cannes pe care Predu i le-a dat să le învețe pe de rost. În 2005, publicitatea era în perioada ei de maximă efervescență, așa că Dan Stănescu a renunțat la Electronică și s-a dedicat cu totul noului domeniu. A urmat muncă multă, fără pauză, premii, campanii ambițioase și întâlnirea cu o grămadă de oameni mișto. După mai multe agenții și o jumătate de an de colindat lumea, Dan a fondat Glitch Shop, alături de Cosmin Nepotu Simionescu.
Dan Stănescu: Oamenii consumă branduri, brandurile consumă oameni, își trimit unii altora meme-uri constant, super-fluid, mega-deschis în ambele sensuri
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: