Dan Stănescu: Oamenii consumă branduri, brandurile consumă oameni, își trimit unii altora meme-uri constant, super-fluid, mega-deschis în ambele sensuri

Dan Stănescu: Oamenii consumă branduri, brandurile consumă oameni, își trimit unii altora meme-uri constant, super-fluid, mega-deschis în ambele sensuri

Era student la Electronică și avea 21 de ani când a câștigat Drumul spre Golden Drum. Ține minte și acum sediul Graffiti din Cotroceni, mansarda cu camere de câte 4 creativi și CD-urile cu spoturi câștigătoare la Cannes pe care Predu i le-a dat să le învețe pe de rost. În 2005, publicitatea era în perioada ei de maximă efervescență, așa că Dan Stănescu a renunțat la Electronică și s-a dedicat cu totul noului domeniu. A urmat muncă multă, fără pauză, premii, campanii ambițioase și întâlnirea cu o grămadă de oameni mișto. După mai multe agenții și o jumătate de an de colindat lumea, Dan a fondat Glitch Shop, alături de Cosmin Nepotu Simionescu. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related