Agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata "Copiii din Rosia". Ideea campaniei a fost inspirata dintr-o recenta initiativa a Youth Action for Peace, prin care copiii din Rosia Montana si-au exprimat dorintele prin desene: sa aiba o scoala moderna, un muzeu, rauri cu pesti, un parc cu fantani arteziene, teren de sport sau slujbe pentru parintii lor.
"Lucram la un alt concept pentru noua campanie de comunicare, in momentul in care am vazut acele desene. Ne-au impresionat, fiindca visele copiilor din Rosia Montana nu seamana cu alte vise de copii. Ei nu isi doresc jucarii sau vacante la mare, ci lucruri simple si mature totodata - sa aiba o scoala mai frumoasa sau parintii lor sa aiba un loc de munca. Ni s-a parut firesc atunci sa vorbim despre asta, sa nu facem alte interpretari, ci sa le dam pur si simplu posibilitatea sa-si spuna povestea. Fiindca in acest caz, realitatea este mai puternica decat orice mesaj publicitar", declara Mirela Angelescu, Client Service Director GMP.
Comentarii
Cine are dreaptate si cu ce argumente solide vine ?