"Cu manutele astea doua..." HVBpL, campanie noua!

Noua campanie promotionala Castiga cu Bauspar a HVB Banca pentru Locuinte este semnata Spotlight Advertising si comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vanzare. Contul a fost castigat de Spotlight in urma unui pitch in luna august a acestui an. Campania, care se va incheia in ianuarie 2007 cu anuntarea castigatorilor, se desfasoara in prezent la toate sucursalele HVBpL, HVB-Tiriac Bank si CreditCoop, iar spoturile se difuzeaza pe posturile de radio Europa FM si Kiss FM.

Eforturile de comunicare sunt indreptate catre consolidarea notorietatii HVBpL si continuarea procesului de educare a pietei referitor la produsul Bauspar. Creativ, solutia pentru care s-a optat a fost de a face din veverita-mascota HVBpL personaj principal al campaniei care anunta concursul, asadar "purtator de cuvant" al bancii/programului Bauspar, dar si purtator de noroc pentru clientii care participa in concurs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related