Cele mai interesante titluri din Aprilie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Aprilie, pe WeInvent.ro

Ce pacat ca pandemia asta s-a terminat fix cu un razboi! Ca puteam si noi s-o fi zbughit din casa (sau chiar din tara) mai cu foc, acum ca au dat pomii in floare, daca motorina era tot 5Lei…

Lasand gluma la o parte, chiar daca Primavara foieste prin noi si ne face sa ne mai scuturam pusculitele, motive prea multe de fericire nu sunt. Costurile cu energia sunt tot mai mari si cu consecinte peste tot, imprumuturile devin tot mai scumpe. Pana si binecuvantatul consum, de la care se asteapta si de aceasta data sa tureze economia, e posibil sa fie un pariu necastigator.

Sigur ca intotdeauna ne raman mistourile, cu care ne-am conservat excelent, de fiecare data, spiritul romanesc. Pana sa aflam pe cine merita sa luam in balon, sa vedem cum a fost Aprilie, pe WeInvent.

Vaccinuri, pandemie, vulnerabilitate, razboi, teme atat de prezente in viata noastra curenta au fost abordate dintr-o perspectiva utila oamenilor de business si comunicare, la Webinarul gratuit organizat de Ipsos, Marti 12 Aprilie. Detalii despre eveniment aveti aici.

YOLO Media, agentie de PR fondata in Romania in 2011 de Sorin Dutoiu si Christian Stan, a inaugurat prima sa filiala in Emiratele Arabe Unite, devenind astfel prima agentie din Romania care realizeaza acest lucru in Dubai. Noua divizie va gestiona conturile companiilor internationale si locale din zona GCC furnizand servicii de comunicare si strategie de imagine pentru pietele din Orientul Mijlociu.

Am vorbit cu Sorin Dutoiu despre aceasta decizie, industria de PR din Dubai, concurenta, servicii si secretele unui specialist in PR. Un interviu de Romanita Oprea.

Ce mai face lumea marketingului si publicitatii in vreme de razboi? Ce stie ea mai bine, marketing de razboi. Uite, asa, dupa cateva pahare baute probabil in team building, compania elvetiana Drink For Peace a decis sa sprijine Ucraina, care lupta impotriva invadatorilor rusi. Producatorul a lansat o vodca numita in cinstea presedintelui Volodimir Zelenski, fix cu numele asta. Nu stim cum o fi procedat cu partea de copyright, dar sa zicem ca in timp de razboi totul e permis. Un articol de Marian Costache

Razvan Nicolescu este digital anthropologist, mai pe romaneste spus un antropolog care se ocupa cu noile tehnologii digitale. Este oarecum delicat cu traducerea, pentru ca la noi nu exista inca asemenea specialisti, cu toate ca mediile digitale si mai exact Social Media musca o portie zdravana, din timpul nostru si al copiilor nostri.

Razvan a absolvit Facultatea de Electronica si Telecomunicatii a Politehnicii din Bucuresti, a activat in acest domeniu, insa la un moment dat a dorit sa cunoasca mai mult natura umana si relatiile dintre oameni, asa ca si-a dat doctoratul in antropologie.

I-am adresat cateva intrebari despre chestiuni fierbinti ale momentului, precum fake news si razboiul din Ucraina, copiii si ecranele, mai cu seama pentru ca Razvan Nicolescu este dintre acei specialisti care sustine ca lumea a schimbat Social Media si nu invers. Un interviu de Marian Costache, din seria #perspective

Vorbeam intr-un articol de pe WeInvent, chiar in ultima zi a anului trecut, despre „shrinkflation” si spuneam atunci ca, in urma cresterii costurilor dupa doi ani de pandemie, grupurile alimentare au trecut in liniste la mici „ajustari” de pret sau volum, facute pentru a-si pastra vanzarile. Mica inselatorie era veche si credeam atunci ca nu va mai urma nimic ingrijorator din acest punct de vedere, desi pretul energiei o luase ingrijorator in sus inca din noiembrie 2021, dar se spera ca lucrurile se vor re-echilibra. Numai ca la sfarsit de februarie a izbucnit razboiul din Ucraina si, de atunci incolo, toate preturile au luat-o razna, iar efectele, pe verticala, dar mai ales pe orizontala, sunt din ce in ce mai mari si mai neasteptate. Continuarea in acest articol de opinie, semnat de Cezar Baciu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related