Chill Pack este campania dedicată exclusiv profesioniștilor, organizată de CV30 și susținută de branduri de renume, prin intermediul căreia angajații din marile companii se bucură de un moment de relaxare și deconectare, sub forma unui gift bag cu goodies și surprize.
În luna mai începe cea de-a treia ediție a campaniei Chill Pack, care se bucură de susținerea Tazz, în calitate de partener principal.
Chill Pack este campania dedicată brandurilor care vor să se asocieze cu good vibes, relaxare și fericire prin care 15.000 de profesioniști din aproape 300 de companii primesc un gift bag plin de cadouri de la partenerii campaniei, care își doresc să contribuie la starea de bine a profesioniștilor.
“Primele două ediții Chill Pack s-au bucurat de un succes neașteptat, atât în rândul profesioniștilor, cât și în rândul brandurilor participante. Feedback-ul primit ne-a încurajat să extindem reach-ul campaniei, oferind acces la această inițiativă profesioniștilor din aproximativ 300 de companii. Colaborarea cu Tazz a venit într-un moment propice întoarcerii la birou a angajaților. Echipele își reiau activitatea la birou și au ocazia sa se bucure împreună de pauzele de relaxare și deconectare.”, Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.
Chill Pack pentru profesioniști este o inițiativă de wellbeing care are loc cu implicarea managerilor de HR sau de echipe care își surprind colegii oferindu-le gift bag-urile cu goodies. Profesioniștii din companii nu știu că vor primi gift bag-uri cu goodies. Acestea ajung la ei în zilele obișnuite de muncă și le oferă un motiv să iasă din ritmul imuabil al zilei, să descopere ce au primit, să testeze și să schimbe impresii cu colegii despre conținutul gift bag-urilor.
„Împreună cu Chill Pack ne-am propus să facem din cel mai important moment de relaxare din timpul unui zile la birou, masa de prânz, o bucurie și mai mare. Special pentru asta, am pregătit o surpriză dedicată comenzilor de grup – o funcționalitate pe care o găsești doar în aplicația Tazz, care îți permite să faci momentul comenzii de la birou mult mai simplu, fără să mai alergi cu telefonul după colegi, să faci liste sau să strângi banii de la fiecare. Deschizi Tazz, alegi restaurantul, inițiezi o comandă de grup, dai share link-ului generat către colegi, fiecare își alege și își plătește produsele. Simplu și fară stres și în pauza de masă.”, a declarat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer Tazz.
În calitate de parteneri ai campaniei, brandurile participante se bucură de un mix optim de promovare prin expunerea către grupul țintă, care generează top of mind awareness, precum și prin componenta de trial. Ediția de primăvară vine cu goodies și cadouri care oferă o stare de bine, printre sponsorii campaniei numărându-se: Finn Crisp, Dr. Beckmann, CCC, YOXO, Joysonquin, Wembley.
Brandurile care aleg să fie aproape de targetul lor prin intermediul Chill Pack beneficiază de pe urma unui concept îndrăgit și validat de publicul țintă, care și-a atins scopul chiar și în vremuri pline de provocări, dovada fiind sutele de feedback-uri pozitive primite. Astfel, Chill Pack a devenit în scurt timp o campanie emblematică dedicată brandurilor interesate de mediul corporate.