GroupM România, parte din grupul internaţional WPP confirmă angajamentul pe care și l-a luat la început de an pe termen lung și deschide, o nouă sesiune de recrutare în programul de formare Campus Media Academy.
Începând din 11 iulie 2022, timp de șase luni, 10 tineri care își doresc să lucreze în media, dar nu au încă experiența necesară, vor fi pregătiți pentru a ocupa în cadrul GroupM roluri entry-level de Performance Planner, Campaign Optimisation Specialist, Engagement Executive, Data&Analitics Specialist, Strategic Media Planner, Account Management, Finance.
Campus Media Academy este o școală informală gratuită ce le oferă tinerilor absolvenți de facultate șansa să se pregătească pentru o carieră în media alături de specialiști recunoscuți în media planning, programmatic, biddable și strategie.
Pe parcursul celor șase luni, participanții vor învăța cum să implementeze eficient o campanie Meta, Youtube sau Google Ads, cum să facă un plan de media, cum funcționează noile instrumente de research sau să gândească o strategie pe termen lung. Mai mult, pe toată durata programului, cei 10 tineri vor beneficia de salariu și de toate drepturile și avantajele pe care le are un angajat obișnuit.
Nineta Ceauș, Director HR GroupM România, explică în ce fel este diferit de alte inițiative proiectul de recrutare Campus Media Academy: „Ai ocazia să experimentezi, de la un capăt la altul, ce înseamnă activitatea unei agenții de media. Adică înveți despre digital media planning, dar și despre implementare, înveți despre offline media planning, despre OOH, radio, print, new business, despre research și special projects, astfel încât la final ajungi măcar la primul nivel necesar: înțelegi cum funcționează această industrie.”
Credit foto: Alex Gâlmeanu
Programul de studiu - full-time - se va desfășura în format hybrid, cu sesiuni online de self-learning, învățare asistată de un trainer și practică, într-o manieră de lucru agilă. Întâlnirile offline au loc la sediul GroupM România - The Podium WPP Campus, în București.
Prima ediție Campus Media Academy a început în ianuarie 2022 și a reunit tineri din toată țara, cu studii foarte diferite: de la inginerie aviatică, la resurse umane, limbi străine și psihologie, până la marketing, jurnalism și comunicare. Iată câteva dintre impresiile primilor beneficiari ai programului:
„Acest Campus mi-a arătat că este posibil și realizabil să acumulezi foarte multă informație într-un timp foarte scurt.”, Nadia.
„Prin experiența acestui Campus mi-am schimbat traiectoria carierei complet. Eu sunt mândră să mă numesc Inginer de Aviație, dar în același timp învăț secretele acestui domeniu.”, Laura.
„Campus Media Academy e răspunsul la toate întrebările mele despre media. Am reușit treptat să îmi îmbogățesc cunoștințele și să mă dezvolt. Media este domeniul perfect pentru dezvoltare personală și profesională!”, Pavel.
„Datorită Campus Media Academy nu numai că privesc reclamele diferit, dar am reușit să înțeleg procesul din spatele acestora. Sunt bucuroasă că pot să încep o carieră în media chiar dacă nu am studii în acest domeniu și aș putea spune că acest Campus mi-a schimbat perspectiva asupra unui loc de muncă într-o corporație.”, Alexandra.
„Campus Media Academy ne-a oferit posibilitatea de a face parte dintr-o echipă profesionistă, în care am primit tot suportul necesar pentru a deveni specialiști în acest domeniu.”, Eugen.
„Campus Media Academy m-a făcut să văd și cealaltă față a lumii media, pe care o știam anterior doar din perspectiva consumatorului.”, Oana.
Campus Media Academy face parte din GroupM Media Academy, un program mai amplu care vizează și studenții interesați de programe de internship de 3 luni, dar și liceeni, care vor să se familiarizeze cu industria de media.
Dacă ești absolvent de studii superioare, cunoști limba engleză la nivel peste mediu și vrei să urmezi o carieră în media, aplică aici.
GroupM este liderul global de management al investițiilor în media, care gestionează peste 60 miliarde USD în investiții anuale de media, prin intermediul agențiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. Portofoliul GroupM include Data&Technology, Investiții și Servicii, toate unite sub umbrela noii ere media în care comunicarea aduce valoare adăugată omenirii. Prin eficientizarea beneficiilor de volum, compania inovează, se diferențiază și generează valoare sustenabilă pentru clienții din toată lumea.