Mediapost Martech, companie specializată în servicii de sales & marketing automation, alături de HubSpot, platforma CRM #1 la nivel mondial pentru afaceri în dezvoltare, vă invită să participați miercuri, 4 mai 2022, începând cu ora 14, la un eveniment în premieră pentru România: Marketing Automation for Companies Like Yours, în care vom explica ce înseamnă marketing automation și vom arăta LIVE cum se implementează un scenariu de bază - de la banner, la client plătitor. Pentru că timpul înseamnă nu doar bani, ci și eficiență, listăm mai jos câteva motive concrete pentru care să participați la HubSpot Talks, și demontăm împreună motivele care v-ar putea reține.
Da! Un eveniment premieră în România
Știm cu toții că automatizarea este un subiect la modă zilele acestea, cu siguranță ați auzit și ați cochetat cu subiectul, însă, prin acest eveniment, ne dorim să vă oferim o privire cât mai detaliată și clară asupra procesului. Pătrundem în culise și parcurgem pașii unui proces de automatizare de la A la Z. Webinarul este dedicat companiilor românești și este transmis în direct de la sediul Hubspot din Dublin (4 mai 2022 | 14.00 ora României).
Da! Un gigant internațional și un partener local
Marketing Automation for Companies Like Yours reunește experiența și know-how-ul a două companii complementare: HubSpot este o platformă de automatizare a proceselor de marketing, vânzări și suport clienți fondată în 2006, în SUA, care deservește în prezent peste 135.000 de companii în 120 de țări, fiind considerată, la nivel global, una dintre cele mai rapide, ușor de utilizat și performante platforme de acest tip și Mediapost Martech (parte a grupului francez La Poste), companie autohtonă, partener HubSpot Diamond. Fiți alături de noi la un eveniment relevant pentru piața din România, adaptat nevoilor specifice companiei dumneavoastră.
Da! Exemplu LIVE, de la banner, la client plătitor
Suntem pragmatici și organizați: în doar 40 de minute vă arătăm soluțiile HubSpot de automatizare, cum se implementează și ce rezultate puteți obține. Concluzionăm cu 6 QUICK WINS care să vă convingă de eficiența soluțiilor de automatizare HubSpot.
Da! Feedback post implementare
Pentru că experiența crește atunci când se împărtășește, vă vom prezenta feedback-ul post implementare a doi clienți HubSpot și Mediapost Martech: Dentstore (unul dintre cei mai importanți distribuitori de materiale și echipamente de stomatologie din România) și BADSI (dealer autorizat Nissan).
(Nu) Am timp
Profităm din plin de doar 40 de minute. Cât un episod din serialul preferat. Sau chiar mai puțin.
(Nu) Este domeniul meu
Procesele de automatizare sunt pretabile diferitelor departamente ale unei companii, de la marketing și vânzări, la relații și suport clienți. În plus, automatizarea reușește să unească aceste departamente prin procese line și eficiente. Creșterea și scalarea unei companii se poate realiza la orice nivel și este cu atât mai spectaculoasă cu cât departamentele sunt mai bine interconectate.
(Nu) Am buget
Demontăm împreună una dintre cele mai întâlnite preconcepții legate de automatizare: faptul că ar fi un proces costisitor, care necesită numeroase resurse atât materiale, cât și de timp. De asemenea, automatizarea nu este un proces care ține cont de numărul de angajați, fiind pretabilă atât pentru companii cu 2 angajați, cât și pentru companii cu 2000 de angajați.
(Nu) Este pentru piața din România
Nu este un eveniment care reia o agendă internațională, nu avem speakeri cu discursuri predefinite. Avem exemple concrete, bazate pe îmbinarea experienței partenerului internațional HubSpot, cu experiența locală Mediapost Martech. Ne-am dorit să creăm un eveniment care să reflecte realitatea pieței din România, de aceea am invitat și două business-uri românești care au obținut rezultate automatizându-și serviciile cu tool-urile HubSpot.
Vă așteptăm alături de noi miercuri, 4 mai 2022, începând cu ora 14.00. Detalii complete despre eveniment, precum și link-ul de înscriere, aici.
Mediapost Martech este HubSpot Diamond Partner (statut la care ajung doar 3% dintre partenerii HubSpot la nivel global) și Consulting Partner Salesforce. Avem in-house 36/36 certificări posibile și 11 colegi care dețin cel puțin o certificare Salesforce sau HubSpot. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.