Trei caravane MAGGI au plecat din Bucuresti la data de 28 februarie pentru a vizita 40 de orase din intreaga tara.
In primele cinci saptamani (28 februarie - 1 aprilie), cu ocazia vizitei caravanelor MAGGI in 38 de orase, peste 250 de consumatori fideli ai produselor MAGGI au fost recompensati cu premii in valoare de 76.550. Ei au ales sa lipeasca inima MAGGI pe fereastra si au fost rasplatiti de caravana MAGGI!
Pe 28 martie la Timisoara, 30 martie la Bucuresti si 31 martie la Brasov, consumatorii au fost invitati sa paseasca in lumea MAGGI, unde echipele MAGGI i-au asteptat cu multa distractie, jocuri si premii. Evenimentele au atras un numar mare de participanti. Animatia a fost asigurata de MC-ul si promoterii MAGGI, la evenimente participand persoane din toate categoriile de varsta, de la copii si tinerii, pana la varstnici.
In primele cinci saptamani, Caravana MAGGI "Urmeaza-ti inima si castiga!" a oferit premii in valoare de 76.550 de euro
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: