"Facem din branduri vedete rock"

A lucrat pentru Huth + Wenzel, a fost Account Director la FCB si Director de Marketing si Comunicare pentru Razorfish. In prezent, Ulrich Proeschel este Marketing si Communication Director la TBWA Group pentru Europa Centrala si de Est. L-am descusut intr-o zi caniculara despre valorile agentiei, disruption, criterii de alegere a training-urilor si Portoroz.

IQads: Care ati spune ca sunt caracteristicile brandului TBWA?
Ulrich Proeschel: Este foarte simplu, uita-te la acest tricou. Exista sapte aspecte in universul nostru care ne descriu foarte bine. Ne plac Ideile Mari, pentru ca ele circula foarte bine, geografic, dar si prin toate media. Muncim foarte mult, onoram lucrarile deosebite si pe oamenii care le fac. Avem cele mai bune unelte din lume disponibile, precum ar fi disruption. Tot ceea ce facem este punand foarte multa pasiune si ne dorim sa obtinem credibilitate si valoare sustinuta pentru toti clientii nostri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related