Spre deosebire de multi dintre colegii ei, Ioana Teodorescu, Chief Growth Officer, MRM Romania, început să lucreze în publicitate cu o perspectivă destul de pragmatica. Fascinatia fata de aceasta industrie s-a dezvoltat pe parcurs, odata cu oamenii pe care i-a intalnit si proiectele in care s-a implicat. Ioana crede ca publicitatea trebuie sa isi asume un rol educativ, sa arate o lume inclusiva si sa renunte la familiile traditionale-cliseu, trase la indigo. De altfel, in ultimii ani, se vede din ce in ce mai bine responsabilitatea sociala a acestei industrii si faptul ca reclamele incep sa vorbeasca despre oameni reali, diversi, de diferite etnii, orientari sexuale, religii.
[Account Life] Ioana Teodorescu: Experienta de lucru “la client” a fost o etapa semnificativa si am invatat extrem de multe lucruri “de cealalta parte”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: