Televizorul e mort. Traiasca mobilul!

Fie ca vrei sa iti aduci brand-ul mai aproape de tineri sau crezi ca stii cum sa ii targetezi, Guy Kawasaki ti-a lansat o provocare. A strans o mana de tineri (baieti si fete de aproximativ 22 de ani) si le-a pus o multime de intrebari simple, dar ale caror raspunsuri schimba radical ceea ce stiam despre felul in care comunica pustii. Cei care creeaza mesaje si le comunica prin diferite media vor avea o mare surpriza daca vor merge pe www.veotag.com.

Sub forma unui interviu de o ora, Guy Kawasaki ne arata cum televizorul e mort, jocurile pe consola sunt doar o chestie de anturaj, iar felul in care comunica tinerii arata cu totul altfel decat credeam noi. Adica trebuie sa invatam foarte bine doua cuvinte: telefon mobil. Televizor? Calculator? Da, sunt si ele pe acolo. Dar daca ar fi incorporate intr-un device portabil ar disparea si ele cu totul!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related