Televizorul e mort. Traiasca mobilul!

Fie ca vrei sa iti aduci brand-ul mai aproape de tineri sau crezi ca stii cum sa ii targetezi, Guy Kawasaki ti-a lansat o provocare. A strans o mana de tineri (baieti si fete de aproximativ 22 de ani) si le-a pus o multime de intrebari simple, dar ale caror raspunsuri schimba radical ceea ce stiam despre felul in care comunica pustii. Cei care creeaza mesaje si le comunica prin diferite media vor avea o mare surpriza daca vor merge pe www.veotag.com.

Sub forma unui interviu de o ora, Guy Kawasaki ne arata cum televizorul e mort, jocurile pe consola sunt doar o chestie de anturaj, iar felul in care comunica tinerii arata cu totul altfel decat credeam noi. Adica trebuie sa invatam foarte bine doua cuvinte: telefon mobil. Televizor? Calculator? Da, sunt si ele pe acolo. Dar daca ar fi incorporate intr-un device portabil ar disparea si ele cu totul!

Cateva dintre subiectele abordate (dar merita sa vezi tot interviul din link-ul de mai sus):
- tiparirea fotografiilor digitale/de pe telefon;
- folosirea MySpace/blog;
- utilitatea reala a YM/IM;
- cumparaturi online;
- la ce temperatura a ajuns febra iPod;
- la ce folosim PC/Mac-ul;
- cat timp se pierde in fata e-mailului;
- care este gadgetul ideal;
- ce aptitudini ai vrea sa aiba parintii.

In cazul in care deja ai vazut inregistrarea, te intreb: cat de departe crezi ca suntem noi de toate astea? 5 ani? Cu o durata medie de schimbare a telefonului mobil de sub 8 luni, tind sa cred ca 5 ani e prea mult. Daca tarifele operatorilor de telefonie mobila din tara ar permite-o, tinerii de peste 22 de ani si cu un venit lunar peste mediu si-ar reduce considerabil timpul petrecut in fata TV-ului. Nu as introduce aici si calculatorul. In Romania este, inca, un bun spre care multi abia tind.

Eu recunosc ca sunt cu jumatate de picior in realitatea descoperita de Kawasaki. Daca iPod-ul meu ar fi incorporat in telefon (iar costurile pentru internet si media streaming mi-ar permite-o), ai fi citit acum un articol scris si trimis cu ajutorul telefonului. Dar poate ca nici nu e atat de departe momentul in care asta chiar se va intampla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related