Esti activ pe Instagram, TikTok sau explorezi universul Metaverse? Ori ai un business și îți pregătești următoarea campanie? Sau lucrezi în agenție și ești prins în briefuri intortocheate? Orice ce ai face, lumea ta este tot mai digitală!
Dar, cu atâtea întâmplări, tu mai știi care este preferința consumatorului acum? Sau cum îl impactează Influencer Marketingul? Oare a schimbat TikTok comportamentul de achiziție? Vrei să înțelegi de ce este Metaverse-ul the new hype?
World of Digital Spring 2022, de la consumatorul clasic la universul Metaverse Citizens of Digital se reunesc într-o nouă formulă: online dar și offline la o nouă ediție World of Digital - Spring 2022!
Evenimentul are loc pe 19 Aprilie, de la 11.00 la 15.00 și au pregătit cu un line-up consistent, cu invitați premium și informații pe măsură.
Cu atât de multe provocări, locale și internaționale, este necesar să trecem în revistă cum s-a modificat comportamentul consumatorul în zbuciumatul 2022, care sunt tranzițiile atitudinale dar și tractiunea Influencer Marketing-ului în acest context.
Conform așteptărilor, multe branduri s-au îndreptat atenția către TikTok, atat din punct de vedere conținut, cât și campanii. Daca sunt ele și eficiente și despre modul în care înfluențează TikTok comportamentul de achiziție, vom afla pe 19 Aprilie, la World of Digital.
În continuare, Instagram rămâne în preferințele utilizatorilor, iar Reel-ul este vedeta din lumina reflectoarelor. Cum folosim acest tool însă pentru a creste vizibilitatea, importanța research-ului, tips and tricks, do and don’t’s, se va discuta tot pe 19 Aprilie, la World of Digital.
Ce înseamnă să ai un cont de nișă, care sunt provocările din spatele lui? Este universul Metaverse the new internet? Ne vom muta cu toții în acest univers virtual? Ați ghicit, aflăm pe 19 Aprilie, la World of Digital!
Program eveniment:
11.00 – 11.40 Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director @Starcom;
11.45 – 12.15 Georgiana Hlușcu- Social Media Manage@Digital Star - Eficiența campaniilor pe TikTok și modul în care influențeaza TikTok comportamentul de achiziție;
12.20 – 13.00 Alexandra Ciucanu – Reels - cum folosim "vedeta" momentului pentru vizibilitate?
13.05 – 13.40 Dezideriu - Content Creator @Mercur Retrograd – Spargerea tiparelor cu un cont de nisă;
13.45 – 14.20 Panel Powered by Lay's Romania - Alexandra Constantin (Sr. Digital & Media Manager @PepsiCo), Vlad Vladescu (Senior Brand Manager @PepsiCo), Flavia Constantin, Group Creative Director @Friends\TBWA - Metaverse - the new hype - transmisiune specială!
14.25 – 15.00. Anca Toma, Director of Digital Strategy & Analytics @MTH Digital - Drumul de la push la pull marketing trece prin strategie - 6 pași esențiali pe care nu trebuie să-i ratezi!
Inscrierile se fac pe site-ul World of Digital.
Premium Partner: Lay's Romania
Gold Partner: FAN Delivery, Hervis Romania
MEDIA: Powered by Kiss FM si promovat de IQads, Revista Cariere, Doza de Comunicare, Social Web, PRwave, Prime Romania, IQool.ro, HotNews.ro, Spotmedia.ro, Abstract News, VICE.ro, RevistaProgresiv.ro.
Evenimentul este transmis #LIVE cu sprijinul OVN Live Streaming, din spațiul Marcom Hub - showroom de tehnologie și pop-up events, concept pentru industriile creative.
World of Digital este un concept marca Creatie Energy Corner!