- DIGI rămâne principala alegere de portare a clienților, depășind pragul de 3,4 milioane de numere portate, de la înființarea serviciului de portabilitate și până în prezent;
- În primele trei luni ale anului, peste 180.000 de numere au fost portate în rețeaua mobilă și fixă DIGI;
- Pe segmentul portabilității în rețeaua mobilă, compania deține 60% din numărul de portări în primul trimestru din 2022, cu o medie lunară de peste 58.000.
DIGI este operatorul care și-a păstrat poziția de lider, încă de la lansarea portabilității, cu peste 3,4 milioane de numere de telefonie mobilă și fixă atrase în cei peste 13 ani de existență a serviciului de portabilitate, potrivit statisticilor comunicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), prelucrate de companie.
În primele trei luni din 2022, DIGI a depășit 180.000 de numere de telefon portate, din care peste 174.500 în rețeaua mobilă și peste 6.300 în rețeaua fixă. În luna martie, peste 66.000 de utilizatori au ales, prin portare, rețeaua mobilă și fixă DIGI.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2021 (ianuarie - martie), DIGI a atras cu 22,8% mai multe numere de telefonie fixă și mobilă și cu 27,2% mai multe numere mobile decât în primele trei luni ale anului anterior.
În noiembrie 2021, compania a câștigat drepturile de utilizare pentru spectrul în benzile de 800 MHz și 2600 MHz FDD și TDD, în urma licitației organizate de ANCOM pentru alocarea unor noi frecvențe pentru comunicații mobile de bandă largă. În acest fel, DIGI și-a maximizat portofoliul deținut, astfel încât să dezvolte și să extindă în continuare capacitatea rețelei mobile, scopul final fiind acela de a le oferi clienților servicii de calitate și tehnologie de ultimă generație.
Compania își continuă strategia de a le oferi abonaților săi cele mai bune servicii de comunicații, la cele mai avantajoase prețuri de pe piață și, de aceea, investește constant în infrastructură pentru a crește permanent calitatea acestora.
În prezent, rețeaua mobilă are acoperire outdoor de peste 99,5% din populația României.
În plus, încă din 2019, DIGI a lansat serviciul 5G, care este disponibil, în prezent, în București, în alte 13 localități din țară, dar și în zone cu mobilitate ridicată, precum Valea Prahovei.
DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni în Spania, Italia și Portugalia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Grupul DIGI pune la dispoziția abonaților săi și o ofertă complexă de conținuturi trans-media, prin intermediul diviziei media care cuprinde: televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3, 4, Digi4K, Film Now (pay-TV), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, PROFM, Dance FM, Chill FM și serviciul de content Digi Online.