Orice îți dorești. 40 de lecţii pentru un altfel de antreprenor - Derek Sivers | Editura Publica, 2016

Orice îți dorești. 40 de lecţii pentru un altfel de antreprenor - Derek Sivers | Editura Publica, 2016

O poți lua pe o cale deja bătută și te poți numi antreprenor sau îți poți urma propriul drum și chiar poți fi antreprenor.

Când Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut în vedere dezvoltarea unei afaceri de proporții. Era un muzician independent de succes care voia doar să-și comercializeze online CD-ul. Pentru că nimeni nu l-a putut ajuta în acest sens, a pornit la drum de unul singur și a construit de la zero un magazin online.

Sivers și-a început afacerea în 1998 din dorința de a-și ajuta prietenii să-și vândă CD-urile. În 2000, și-a angajat primul om. Opt ani mai târziu, a vândut CD Baby pentru 22 de milioane de dolari.

Sivers nu a avut nevoie de un plan de business. Nici tu nu ai. Nu trebuie să ai idei mărețe; de fapt, este chiar indicat să nu le ai. Începe cu puţin, ține la clienții tăi mai mult decât la tine însuţi și condu-ți afacerea ca și când nu ai avea nevoie de bani.

"Dacă îţi doreşti un manifest autentic, un ghid la obiect și o lectură amuzantă asupra căreia să revii iar și iar, Orice îţi doreşti este cartea de care ai nevoie. Sper să îţi placă la fel de mult cât mi-a plăcut mie."
Tim Ferris, autorul cărții The 4-Hour Workweek

"Am parcurs această carte în vreo oră. Oau. Pe bune. Derek împărtășește cu cititorii unele dintre principiile (și „anti-principiile”) pe care le-a învățat și le-a aplicat cât timp a fost antreprenor din întâmplare și le spune cum să-și dezvolte afacerea fără să-și piardă sufletul."
Todd Henry, autorul cărții Die Empty

"Citind noua carte a lui Derek Sivers, Orice îţi doreşti, vei petrece una dintre cele mai interesante ore din viața ta."
Forbes

 

În 2008, Derek Sivers a vândut CD Baby pentru a se putea concentra pe alte afaceri prin care să-i ajute pe muzicieni. De atunci, pune la dispoziția celorlalți toate lucrurile pe care le-a învățat de-a lungul timpului, în calitate de scriitor și de speaker la conferințe (a participat, printre altele, și la trei conferințe TED).

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: Anything You Want: 40 Lessons for a New Kind of Entrepreneur
Ediția I 2016, paperback
Traducător: Raluca Chifu
Dimensiuni: 10,5 x 17,5 cm
104 pagini
ISBN: 978-606-722-179-4

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related